ArmACenter.pl

  • NEWS
  • FORUM
  • ARMA II
    • O grze
    • Konflikt
    • Co nowego?
    • Wymagania
    • Frakcje
      • Marines
      • Rosja
      • WOC
      • CzDKZ
      • NAPA
    • Uzbrojenie
      • Broń ręczna
        • Broń krótka
        • Karabiny szturmowe
        • Karabiny snajperskie
        • Karabiny wsparcia
        • Wyrzutnie
        • Inne
      • Pojazdy
        • Gąsienicowe pojazdy wojskowe
        • Kołowe pojazdy wojskowe
        • Śmigłowce
        • Samoloty
        • Pojazdy cywilne
        • Statki i łodzie
    • Operation Arrowhead
      • Zapowiedź
      • Konflikt
      • Galeria
      • Frakcje
        • Armia Stanów Zjednoczonych
        • NATO i ONZ
        • Ludność Takistanu
        • Armia Takistanu
        • Brytyjskie Siły Zbrojne
    • Galeria
    • Linki
  • ARMA III
  • SERIA
    • Flashpoint
    • Armed Assault
    • Queens Gambit
    • Take on Helicopters - recenzja
    • Iron Front 1944 - recenzja
  • ACPL
    • Kim jesteśmy?
    • Jak gramy
    • Nasz serwer
    • Galeria
    • Filmy z misji
  • PORADNIKI
    • Edytor
      • Podstawy
      • Mechanika misji
      • Podstawowe komendy
      • Briefing
      • Description
      • Kampanie
      • Overview
      • Cutscenki
      • Spis klas
    • ACE
      • Czym jest ACE
      • Instalacja
      • Klawisze
      • Obsługa moda
    • Uruchamianie addonów
  • Skip to content

ArmA 3 - pierwsze konkrety

Szczegóły
Kategoria: Hotnews
Utworzono: 09 wrzesień 2011
Blackburn
alt

Studio BIS uruchomiło nową wersję oficjalnej strony ArmA 3. Można tam znaleźć parę nowości, m.in. screeny które prezentujemy poniżej czy też zestaw kiczowatych "tapet" na pulpit i avatarów w klimacie ArmA 3. Ale to, co najważniejsze zostawiliśmy na koniec - BIS w końcu ujawnił jakie frakcje i personel pojawią się w grze. Poniżej link do pełnych opisów w języku angielskim i mały skrót dot. frakcji.

Frakcje (skrót):
  • NATO
Operująca na terenie jednostka NATO (w skład której wejdzie gracz) ograniczona jest praktycznie tylko do personelu sił specjalnych i wywiadu. Brak "oficjalnego" wsparcia operacji, a co za tym idzie "ciężkiej artylerii". Ewentualni jeńcy pojmani przez wroga nie mogą liczyć na jakikolwiek ratunek.  
  • Iran
Wojska Iranu są skoncentrowane w nowo wybudowanej bazie w pobliżu byłego ośrodka NATO oraz w obiekcie Omega w sile batalionu. Wyposażenie Iranczyków stanowi broń konwencjonalna. Działania Iranczyków koncentrują się na ochronie bazy oraz tłumieniu ruchu oporu. Wiadomo, że Iranczycy korzystają z usług prywatnej rosyjskiej firmy wojskowej.
 
  • Milicja
Południowo zachodni rejon wyspy znajduje się pod kontrolą miejscowego watażki, który ma pod sobą około batalion uzbrojonych ludzi zwanych milicją. Milicja prowadzi współpracę z wojskami irańskimi.
 
  • Bandyci
Na wyspie będzie można spotkać pojedyńczych lub wchodzących w skład grup paramilitarnych przestępców. Część z nich to miejscowe płotki a niektórzy wyemigrowali  z takich regionów, jak Cypr, Kreta, Afryka Północna lub Bałkany. Według wywiadu w interesie bandytów nie leży prowadzenie walk z wojskami NATO co nie wyklucza starć z daną frakcją. 

 
  • Ruch oporu
Na wyspie znajduje się zorganizowany ruch oporu wywodzący się jeszcze z okresu przed wojną i ówczesnych powiązań przestępczych. Będzie on stanowił opozycję w stosunku do okupanta oraz współpracującej z nimi milicji.  Możliwe są powiązania ruchu oporu z bandytami oraz przemytnikami.
 
  • Przemytnicy
Z donisieień wywiadu wynika, że na granicach terytoriów kontrolowanych przez przeciwnika rozwinęła się siatka przemytników i handlarzy. Grupy te skladają się z drobnych watażków wykorzystujących niedobory w dostawach. Część z nich nawiązała kontakty z Irańczykami. 
 
  • Ludność cywilna
Wyspa jest zasadniczo wyludniona a większość ludności cywilnej skupiła się w południowo zachodniej części wyspy znajdującej się pod kontrolą Irańczyków albo lokalnych sił paramilitarnych. Ludnośc rolnicza zamieszkuje tereny górzyste oraz małe wioski daleko od miast. W posiadanie ludności cywilnej wchodzi bardzo duża ilość broni, a sytuacje pogarsza fakt, że duży odsetek cywilów jest przychylnych milicji i irańczykom.

   
Oryginalne notki od producenta:
Frakcje - całość
Plac boju, wyspa Lemnos - całość
Wybrane osobistości z kampanii - prawdopodobnie tylko część

Niestety, w strefie dot. ekwipunku (najbardziej drażliwy temat dla wielu fanów serii) dalej można znaleźć jedynie hasła reklamowe. Jednak chociaż modliszko-irańczycy czy czołgi z działami plazmowymi kojarzą się bardziej z Red Alertem (i tam naszym zdaniem ich miejsce), ludzie którzy spotkali się z BIS na konferencjach GamesCom twierdzą, iż nie ma się czego obawiać, choćby z tego powodu iż BIS współpracuje z producentami realnego uzbrojenia i naprawdę dba o to, by gra nie była groteskowa. Z drugiej strony - niezadowolonych "settingiem" gry można już zapewne liczyć w tysiącach...

Cóż, pozostaje czekać na kolejne informacje.

alt alt
alt alt

F/A-18 Super Hornet v1.8

Szczegóły
Kategoria: Lotnictwo
Utworzono: 08 wrzesień 2011
Blackburn
Meatball0311 zamieścił na forum BIS kolejną wersję samolotu  F/A-18 Super Hornet opatrzoną numerem 1.8. W nowej wersji wszystkie skrypty zostały zamienione z formatu .sqs do .sqf. Ponadto uporano się z problemami wystepującymi na mapie Czarnoruś, poprawiono wygląd HUD, dopalacz oraz problem z podwoziem.

alt alt

Download:
F/A-18 Super Hornet v1.8 [53 MB]

Wymagane addony:
GLT Missilebox 3.4
Mando Missile (opcjonalnie)

SH-60B Seahawk

Szczegóły
Kategoria: Lotnictwo
Utworzono: 07 wrzesień 2011
Maverick
Parę dni temu addonmaker YuraPetrov wydał na forum BIS swoje nowe dzieło - SH-60B, amerykański wielozadaniowy śmigłowiec morski. Helikopter wyposażony został w składane wirniki, wieżyczkę z termowizją, oraz w pełni działające pociski i torpedy. Zaletą addonu jest także niewątpliwie to, że waży dość niewiele.



Download:
SH-60B Seahawk [13 MB]

Wymagany addon:
Mando Missle [1 MB]

Kampania Chasing Grim Reaper Update v1,6

Szczegóły
Kategoria: Kampanie
Utworzono: 17 czerwiec 2011
Blackburn

Życie małego miasteczka Sakhe położonego nieopodal przełęczy zakłóca nieoczekiwane pojawienie się eks naukowca zatrudnianego przez byłe Ministerstwo Obrony Takistanu. Sytuację komplikuje fakt, że w miejscowości znajduje się placówka amerykańska, a sam naukowiec wzywa natychmiastowej pomocy. Lokalna gazeta znajduje w tym wydarzeniu sensację, co może pogrążyć cały kraj w chaosie.

W taki sposób SaOk zaprezentował na forum Bis  swoją nową kampanię Chasing Grim Reaper. Nie będzie ona na pewno nudna, gdyż autor wprowadził odprawy przed każdą misją, możliwość wyboru sprzętu, pomoc sprzymierzonych jednostek, sporo cutscenek i innych detali. Ponadto kampania została przetestowana na kompatybilność z ACE 2 oraz  w bliżej nieokreślonej przyszłości planowane jest dodanie dubingu.

Update:

Wersja kampanii 1.1 zawiera następujące poprawki:

  • Rozbudowana cutscenka w 2 misji.
  • Transfer broni z misji do misji (wcześniej tylko z 2 do 3).
  • Wybór poziomów trudności.
  • Dodano mnożnik życia.
  • Wrogie śmigłowce pojawią się w kolejnych misjach dopóki nie zostaną zestrzelone.
  • Nowy skrypt śmigłowców transportowych.
  • Usunięte latarki z pierwszej misji.
  • Zmiany w dostępnych rodzajach broni.
  • Inne pomniejsze zmiany 
Chasing Grim Reaper v 1.2 poprawki:
  • Dodanie większej ilości amerykańskich okrzyków wojennych (battle cry).
  • Dodanie ograniczonej ilości wsparcia z powietrza i artylerii.
  • Poprawienie skryptów AI.
  • Zmiany w dialogach i odprawach.
  • Zwierzęta i przypadkowi cywile juz nie będą rozmawiały z graczem.
  • Sprzymierzone jednostki pancerne nie będą uszkadzane przez pola minowe.
  • Kilka nowych zadań.
  • Poprawki w cutscenkach.
  • Dodanie inżyniera do drużyny.
  • Poprawienie wydajności.

  Chasing Grim Reaper v 1.3 poprawki:

  • Dodano nową, długą misję- "Operation Zavarak"
  • Dodanie kolejnych battle cry.
  • Linki w odprawach.
  • Dodanie muzyki ze ścieżki dźwiękowej Arma2 i OA.
  • Niestety nadal nie zrealizowano pełnego dubingu. 
Chasing Grim Reaper v 1.45 poprawki:
  • Wrogie czołgi strzelają teraz do budynków.
  • AI używają granatów dymnych.
  • Zadania będą wyświetlane dla każdej grywalnej jednostki.
  • Poprawiony podgląd misji/kampanii.
  • Inne poprawki.
Chasing Grim Reaper v 1.6 poprawki:
  • Nowa misja Takiban's last stand dodana na końcu kampanii.
  • Cywile mogą w niektórych misjach zwrócić się przeciwko graczowi.
  • Dodano nowe utwory do ściezki dźwiękowej.
  • Skrypt Mando Missile w najnowszej wersji.
  • Dodano opcjonalny system zaawansowanej pierwszej pomocy BiSu.
  • Kilka sztuczek w skryptach poprawiających wydajność.
  • Naprawienie błędów z poprzedniej wersji. 

alt alt

  Download:
Kampania Chasing Grim Reaper 1.6 [45 MB]

 

Project Reality - wydany!

Szczegóły
Kategoria: Hotnews
Utworzono: 03 wrzesień 2011
zGuba
 Pijar

Pierwsza wersja jednego z najbardziej oczekiwanych modów do ArmA 2, "Project Reality", ujrzała w końcu światło dzienne. O modzie rozpisywaliśmy się już wiele razy, więc tym razem tylko krótki cytacik listy "features" za twórcami:

Nowe dodatki i zmiany
  Choć obecna wersja koncentruje się głównie na betatestach, można w niej znaleźć również kilka nowych dodatków i zmian:
  • Unikalny interfejs użytkownika
  • Żołnierze armii brytyjskiej w kamuflażu MTP
  • Unikalne podejście do rozgrywki w ARMA2
  • Różne tryby gry
  • Nowe pojazdy, w tym Warrior, Chinook, Merlin i Apache AH1
  • Podstawowe efekty dźwiękowe otoczenia, pojazdów i broni
  • Samodzielnie skomponowana muzyka
  • Paczka obiektów statycznych
  • Własne efekty specjalne
  • Wspomaganie orientacji w zespole (SAHUD)
  • Lusterka wsteczne
Pełna lista zmian

Strona pobierania

Do napisania pewnie jest sporo więcej, ale godzina zacna, zatem - do zobaczenia na serwerach.  

ArmA 3 screenami torpeduje

Szczegóły
Kategoria: Hotnews
Utworzono: 29 sierpień 2011
alt

Nie nowością stał się fakt, że BIS torpeduje nas wręcz kolejnymi screenami z nadchodzącego symulatora, nawet jeśli nadal to te same obiekty. Na oficjalnym profilu ArmA 3 na facebook.com można uświadczyć kolejne zrzuty ekranu. Wybraliśmy 4 screeny, prezentujące pewnego rodzaju powiew świeżości, w świetle wspomnianej monotonności. Pozostałe można znaleść na wyżej wymienionym profilu facebook.


alt alt
alt alt
 
Kategoria 'Hotnews' nabiera nowego znaczenia...

Advanced Chat Mod

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 27 sierpień 2011
Blackburn

J- Guid zaprezentował na forum BIS modyfikację Kol9yN’a o nazwie Advanced Chat Mod. Ma on za zadanie podniesienie realizmu rozgrywki dając administratorom serwerów możliwość szybkiego poradzenia sobie ze spamowaniem czata podczas rozgrywek poprzez modyfikowanie kanałów czata, ich włączania i wyłączania, przy jednoczesnym zachowaniu możliwości nanoszenia markerów na mapę. Administrator może wyłączyć dany kanał lub kanały dla wszystkich (globalnie), jak i zablokować czat wybranego gracza. Poprawne działanie modyfikacji gwarantuje zainstalowanie jej po stronie klient jak i serwer.
 

{youtube}llBOym1GkvA{/youtube}


Download:
Advanced Chat Mod [11 KB]

 

USS Nimitz v 0.93

Szczegóły
Kategoria: Inne
Utworzono: 26 sierpień 2011
Blackburn
JDog wydał na forum BIS kolejną poprawioną wersję lotniskowca USS Nimitz opatrzoną numerem 0.93. Nowa wersja zawiera sporo poprawek i dodatków. Oto najważniejsze z nich: 
  • Dodano system tankowania, przezbrajania i naprawy samolotów.
  • Dodano dźwig do pontonów Zodiac CRRC (Combat Rubber Raiding Craft).
  • Efekt rozmycia podczas startu z użyciem katapulty.
  • Dodano kilka nowych obiektów, które można umieścić w edytorze.
  • Katapulty maja teraz losowe opóźnienie pomiędzy poleceniem użycia a odpaleniem.
  • Poprawiono problem z zrzucaniem ładunku/ekwipunku na lotniskowiec.
  • Poprawiono liny hamujące.
  • Poprawiono opcje haka hamującego w samolotach tak, że pilot ma więcej czasu do przygotowania podejścia.
  • Najważniejsze akcje z menu są teraz pokolorowane i umieszczone na górze.

alt alt alt

Download:
USS Nimitz [45 MB]

ArmA III nowy gameplay

Szczegóły
Kategoria: Hotnews
Utworzono: 24 sierpień 2011
Blackburn
alt
 
W sieci pojawił się "nowy" gameplay z ArmA III. Dlaczego "nowy" a nie nowy? Nie ma w nim nic oryginalnego i odkrywczego. Zresztą oceńcie sami.

{youtube}k8ogpWuemN0{/youtube}
 

Sangin Map Helmand Oficjalne Wydanie 1.1

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 24 sierpień 2011
Blackburn
alt alt

Kolejna mapa od SmokeDog3 wydana na Armaholic. Tym razem oficjalne wydanie mapy dystryktu (po naszemu powiatu) Sangin leżącego w prowincji Hellmand. W stosunku do wersji beta 2 doszło kilka zmian takich jak dodanie punktów strategicznych, zmiany w elewacji terenu, nowa tama (elektorwnia), poprawienie optymalizacji pod kontem fps, klucze bikeys, więcej skał i roślinności oraz ogólne porządki.

Download:
Sangin, Hellmand Oficjalne Wydanie 1.1 [352 MB]

Strona 16 z 68

  • start
  • Poprz.
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Nast.
  • koniec

Szukaj


Forum

  • Wejdź na forum
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Archiwum

SOTW

Galeria

Buttony



Nasz button



Oficjalne strony





Polecamy


  • Top
  • Skip to content
ArmACenter.pl

Copyrights © 2008-2014 ArmACenter.pl, wszelkie prawa zastrzeżone!
Zamieszczone na stronie artykuły i opisy zostały napisane na potrzeby Arma Center PL.
Komentarze do newsów są własnością ich autorów, ArmACenter.pl nie odpowiada za ich treść!