VME The Chinese People's Liberation Army Updated
- Szczegóły
- Kategoria: Jednostki
- Utworzono: 05 wrzesień 2012
- KameX
Zaktualizowałem link do pobrania nowej wersji.
Dodaje ona wiele nowych rzeczy jak myśliwce J-10B czy J-20 oraz pakiet Chińskich głosów.
Mam nadzieję, że ci się spodoba
MCAGCC 29 Palms beta
- Szczegóły
- Kategoria: Wyspy
- Utworzono: 30 sierpień 2012
- Blackburn
Phaeden opublikował na forum BIS pierwszą ogólnodostępną betę mapy pod nazwą MCAGCC 29 Palms. Jest to teren odwzorowujący bazę amerykańskiej piechoty morskiej w Kalifornii, dokładnie w hrabstwie San Bernardino, noszącej nazwę Marine Corps Air Ground Combat Center popularnie zwanej 29 Palms (Twentynine Palms). Prace nad stworzeniem terenu były zapoczątkowane juz w 2007 roku i wydaje się, że było na co czekać. Mapa została stworzona na podstawie prawdziwych planów miast oraz zdjęć satelitarnych, dlatego można liczyć na bardzo dobre odwzorowanie terenów zurbanizowanych jak i pustynnych. Poza tym mamy do dyspozycji sporo treningowych obiektów wojskowych oraz baz wojskowych.
Download:
MCAGCC 29 Palms beta [257 MB] - mirror armedassault.info
MCAGCC 29 Palms beta [257 MB] - mirror gamefront.com
ShackTac Interact
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 29 sierpień 2012
- Exe
ShackTac Interact wymaga ACE2 oraz CBA. Należy też pamiętać, że serwer lub konkretna misja musi zezwolić na jego użycie.
Oto krótki filmik prezentujący jego możliwości:
{youtube}oek8fCTTkYk{/youtube}
ShackTac Interact [11MB]
Invasion 1944 D-Day: v2.62
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 29 sierpień 2012
- Blackburn
PacUK poinformował na forum BIS o wydaniu nowej wersji drugowojennej modyfikacji Invasion 1944 opatrzonej numerem 2.62. Świeżo wypuszczona paczka zawiera wiele nowości i poprawek oraz jest pełną wersją, co tłumaczy jej dość dużą "wagę".
Niektóre zmiany wprowadzone w wersji 2.62:
- Panzerfaust 60 i Panzerfaust 30,
- dodano gazy wylotowe w wyrzutniach AT,
- jednostki brytyjskie w zimowych mundurach,
- Pantera G oraz nowe animacje dla załogi,
- poprawiony skrypt walki na bagnety,
- Panzer II,
- mapa Neaville,
- Merderet v2 zawierająca liczne poprawki,
- piloci Luftwaffe od Yaca
- HUD w czołgach,
- nowe lub poprawione modele broni: M1 Garand, M1919A4/6, M1A1 Thomson, G43,
- PzKpfw IV D,
{youtube}sWqwH6RjEuY{/youtube}
Download:
Invasion 1944 D-Day mod [2.4 GB]
Gamescom 2012: Arma 3 gameplay
- Szczegóły
- Kategoria: Wieści z BIS
- Utworzono: 24 sierpień 2012
- KameX
Nie ma tu nic specjalnie nowego, wszystko było prezentowane wcześniej lecz nie zmienia to faktu, że gameplay ogląda się świetnie.
{youtube}zGgXh6VDdyk{/youtube}
Aby być na bieżąco z informacjami o Arma 3, odwiedzaj stronę www.arma3.com lub śledź grę przez: Tematy informacyjne o Armie 3:
- Arma 3 media - Screenshot'y
- Arma 3 media - Trailery, prezentacje, gameplay'e
- ArmA 3 - potwierdzona zawartość
Źródło: www.pcgames.de
Increased Bloodspat by Lao Fei Mao
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 24 sierpień 2012
- KameX
Lao Fei Mao wydał na forum BI swojego moda pod nazwą Increased Bloodspat.
- Dzisiaj chciałbym podzielić się kolejnym z moich modów - Increased Bloodspat
- To małe coś ulepszyło moje doznania snajperskie, może nie do końca realistyczne, ale lubię to. Przypuszczam, że ktoś jeszcze to polubi, więc dzielę się tym z tobą.
SOC-R Special Operations Craft
- Szczegóły
- Kategoria: Pojazdy
- Utworzono: 17 sierpień 2012
- KameX
Jest to mocno zmodyfikowany model łodzi RHIB, który znajdował się w pierwszej części Army.
Quote hcpookie :
Łódź SOC-R jest pojazdem przeznaczonym do operacji specjalnych. Jego zadaniem jest transport oddziału złożonego z maksymalnie 8 członków przez płytkie wody. Stworzony został tak aby przetrwać silny ogień przeciwnika. Modyfikacja zawiera 2 wersje tego pojazdu- M2 oraz M134. Wersja M2 zawiera 2 karabiny maszynowe M2 z przodu, 2 karabiny maszynowe M240 na bokach a z tyłu znajduje się granatnik MK19. Wersja M134 wyposażona jest w 2 frontowe M134, 2 boczne Mk19 oraz M2 na tyle.
Pojazdy posiadają siatkę maskującą, którą można zarzucić w momencie gdy trzeba ją ukryć do czasu powrotu drużyny z misji. Radar można podnosić i opuszczać tak jak w rzeczywistości podczas transportu przez CH-47
Zmiany:
- Nowe: tekstury w wysokiej rozdzielczości od Vico
- Naprawiono: kilka błędów z LOD-em
- Poprawione: Wyrzutnia granatów dymnych wystrzeliwuje więcej dymu na większy zasięg
Recenzja Iron Front 1944 - uaktualnienie
- Szczegóły
- Kategoria: ArmA Center PL
- Utworzono: 14 sierpień 2012
- Jon
Ponoć wojna nigdy się nie zmienia - jednak sposób patrzenia na nią i owszem. Tak samo jak nasze spojrzenie na recenzowany przez nas niedawno projekt studia AWAR - Iron Front 1944, który w świetle ostatnich nowinek jawi się produktem dużo uboższym. Ale od początku...
W krótko po tym, jak ukazała się nasza recenzja niektórzy z naszych czytelników zaczęli porównywać ją z recenzjami krajowych gigantów - m.in. Gry-Online, GRY.WP.PL, CDA - w których zazwyczaj na wspomnianej grze nie pozostawiono suchej nitki. Regulanie powtarzano podstawowe pytanie: skąd tak wielka różnica?
Niestety ciężko nań odpowiedzieć nie uciekając się do wątpliwej polemiki spod znaku "moja racja jest najmojsza" (chociaż jak się okazuje, nie tylko "moja", patrz - serwis metacritic, zwłaszcza że jeszcze nie tak dawno temu średnia ocen wynosiła ~70), dlatego darujmy to sobie. Dość rzec, że wg. nas wspomnieni nie docenili tego, co najważniejsze - że gdy już produkt nie "nawalał" (w postaci bugów czy błędów designowych, a te przecież szybko eliminują patche), to był naprawdę niezły (odsyłam do recenzji), zwłaszcza dla fanów produkcji z serii OFP i ArmA. Nie wzięto też poprawki na specyfikę sceny i produktu, który jak większość tego typu produkcji stanowi jedynie "podstawę" pod mody.
No i właśnie... miało być przecież jeszcze lepiej - nadchodzące pacze i mody miały uczynić ten produkt idealnym. I o ile z paczami faktycznie idzie nieźle (poprawiono wiele bugów, dodano brakujące G-43, SVT-40, uaktualniono silnik do wersji 1.62, itd), o tyle w kwestii moddingu nie tylko już jest źle - ale prawdopodobnie nie będzie lepiej. Czemu?
Jak można przeczytać w recenzji, jeden z twórców zapewniał mnie, że jak najbardziej, modding Iron Front możliwy będzie. I faktycznie - niby jest. Szkoda tylko, że ów developer nie powiedział mi całej prawdy (jak można przeczytać w oficjalnym oświadczeniu, wynika to ponoć z "odkrytego tuż przed wydaniem nieporozumienia dot. umowy między BIS, a AWAR" - link do źródła na końcu tekstu). A czego konkretnie?
Otóż drodzy państwo, KAŻDY JEDEN darmowy mod (mod\addon - misji to nie dotyczy, z tym nie ma problemu) MUSI zostać podpisany specjalnym kluczem cyfrowym przez developerów - inaczej nie będzie w grze działać. Pomijam już fakt, że doprowadza to do kuriozum w realiach którego człowiek pozbawiony gry BISu (w tym wypadku ArmA2: Op. Arrowhead), kompletnie nie jest w stanie sprawdzić dopiero co skleconego addonu\moda, "czy działa" - powyższe w praktyce nie tylko pozbawiło AWAR wielu potencjalnych klientów czy wkurzyło tych, którzy już grę posiadają - ale i jeszcze bardziej ograniczyło to i tak nieliczny już krąg zainteresowanych rozbudowywaniem gry. Gwoździem do trumny był ton w jakim potwierdził słowa płynące z oświadczenia jeden z deweloperów - "z chęcią podpiszemy i wydamy >>dobre<< mody" (w org. "we'll be glad to include good mods into IF"). Czyli w praktyce: nie tylko musisz się ich prosić o przysługę (mimo tego, że za darmo ulepszasz ich produkt), ale jeszcze mogą Ci odmówić, jak im się nie spodoba. Całość tworzy bardzo smutny obraz wielkiego zawodu, który spotkał wszystkich tych, którzy jak my w Iron Fronta i zapewnienia jego twórców wierzyli.
Innymi słowy, morał brzmi: NA MODY NIE LICZCIE.
No i tym samym docieramy do puenty. Im dłużej graliśmy w Iron Fronta, tym bardziej byliśmy niepewni naszej oceny - we znaki dawała nam się między innymi naprawdę kiepska optymalizacja tytułu (czego nie byliśmy w stanie wcześniej w pełni sprawdzić) czy głupota AI, na tyle zresztą mocno, że zastanawialiśmy się nad obniżeniem oceny; stwierdziliśmy jednak, że nie wypada.
Teraz jednak, w obliczu tak nieładnych zagrywek twórców, miarka się przebrała. Nie tylko nas, ale i wielu innych ludzi mniej lub bardziej rozmyślnie wprowadzono w poważny błąd, co do tego co projekt oferuje, bądź oferować będzie - i nawet po takiej wtopie nie starano się poprawić i obronić i tak zszarganego już imienia studia (mimo niezłych łatek). Niniejszym, wystawiając studiu AWAR nasz odpowiednik "karnego k...a za parkowanie", obniżamy ocenę pudełkowego Iron Front 1944 do 6.
Advanced Editor Modules
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 14 sierpień 2012
- Exe
Jest to GUI, za pomocą którego w łatwy sposób można konfigurować dodatkowe parametry w modułach.
Oto krótki materiał video prezentujący addon:
{youtube}GnhqC6Lucyc{/youtube}
Siły Zbrojne Federacji Rosyjskiej
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 13 sierpień 2012
- Blackburn
Replacement Pack jest konfigiem pozwalającym na bezproblemową zamianę wojsk rosyjskich ze standardowej wersji ArmA 2 na modele Red Hammer Studios. Oczywiscie operacja ta wymaga posiadania pełnej wersji modyfikacji.
Trzeba przyznać, że efekt pracy RHS robi duże wrażenie, co potwierdza filmik poniżej.
Dokładną dokumentację całej paczki można znaleźć pod TYM adresem.
Download:
Siły Zbrojne Fereracji Rosyjskiej v0.1 [386 MB]
Siły Zbrojne Federacji Rosyjskiej Replacement Pack [2.9 KB]