ArmACenter.pl

  • NEWS
  • FORUM
  • ARMA II
    • O grze
    • Konflikt
    • Co nowego?
    • Wymagania
    • Frakcje
      • Marines
      • Rosja
      • WOC
      • CzDKZ
      • NAPA
    • Uzbrojenie
      • Broń ręczna
        • Broń krótka
        • Karabiny szturmowe
        • Karabiny snajperskie
        • Karabiny wsparcia
        • Wyrzutnie
        • Inne
      • Pojazdy
        • Gąsienicowe pojazdy wojskowe
        • Kołowe pojazdy wojskowe
        • Śmigłowce
        • Samoloty
        • Pojazdy cywilne
        • Statki i łodzie
    • Operation Arrowhead
      • Zapowiedź
      • Konflikt
      • Galeria
      • Frakcje
        • Armia Stanów Zjednoczonych
        • NATO i ONZ
        • Ludność Takistanu
        • Armia Takistanu
        • Brytyjskie Siły Zbrojne
    • Galeria
    • Linki
  • ARMA III
  • SERIA
    • Flashpoint
    • Armed Assault
    • Queens Gambit
    • Take on Helicopters - recenzja
    • Iron Front 1944 - recenzja
  • ACPL
    • Kim jesteśmy?
    • Jak gramy
    • Nasz serwer
    • Galeria
    • Filmy z misji
  • PORADNIKI
    • Edytor
      • Podstawy
      • Mechanika misji
      • Podstawowe komendy
      • Briefing
      • Description
      • Kampanie
      • Overview
      • Cutscenki
      • Spis klas
    • ACE
      • Czym jest ACE
      • Instalacja
      • Klawisze
      • Obsługa moda
    • Uruchamianie addonów
  • Skip to content

Random Artillery Script by Matt Horner

Szczegóły
Kategoria: Inne
Utworzono: 09 sierpień 2012
KameX

alt
 

Matt Horner opublikował swój własny skrypt pod nazwą "Random Artillery Script". Jego działanie polega na wysłaniu losowego ostrzału artyleryjskiego w wybrane miejsce na mapie. Możesz również wprowadzić również kilka ustawień według swoich upodobań.

"Matt Horner:
W tym momencie skrypt jest całkowicie podstawowy. Próbuję dodać kilka funkcji które zamienią go w coś bardziej zbliżonego do pełnowymiarowego systemu artyleryjskiego. Pomyślałem sobie, że udostępnie go do użytku dla innych użytkowników ponieważ znalazłem dla niego wiele zastosowań u siebie."


Download:

Random Artillery Script v1.0


 
  

DayZ samodzielnym tytułem!

Szczegóły
Kategoria: Hotnews
Utworzono: 07 sierpień 2012
Blackburn
alt

Placebo
na forum BIS poinformował społeczność ArmA2 o planie wydania znanego i popularnego ostatnimi czasy DayZ jako samodzielnego tytułu. W związku z tak ogromną popularnością dodatku informacja ta nie powinna być wielkim zaskoczeniem dla społeczności skupiającej się wokół ArmA2 i DayZ. Wszelkie informacje na ten temat można znaleźć na oficjalnej stronie gry. 

Sound Of Steel Soundmod by Solarghost

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 05 sierpień 2012
KameX
alt

Solarghost wydał poprawioną wersję jego własnego soundmod'a noszącego nazwę "Sound Of Steel"
Jest to modyfikacja poprawiająca dźwięków broni i pojazdów. Najlepszy efekt można uzyskać stosując tego moda wraz z JSRS 1.4. Jest z nim w pełni kompatybilny i brzmi świetnie !

Od twórcy:
"Rekomenduję używanie tej modyfikacji wraz z Lord Jar Head's JSRS 1.4. Nie musisz nawet usuwać niczego z J.S.R.S. Jeśli używasz Arma Launcher' a możesz umieścić tego moda na szczycie listy. Podmieni to już istniejące dźwięki i nie będziesz musiał ich kasować"
    Changelog:
    Nowe dźwięki + poprawione już istniejące:
    MP5
    M4A1
    M4A3
    M2 Humvee 50cal
    M16
    AK74
    AKM
    M107
    M60
    M240
    M249
    M9
    M1911
    M14
    M24
    M40
    A10 / F35


    {youtube}40qaLofe7-c{/youtube}
     
     


    Download:
    Sound Of Steel Soundmod - S.O.S. v1.3 beta


    Dodatek rekomendowany:
    J.S.R.S. Soundmod



 

GSEP Miroslavl' Beta

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 04 sierpień 2012
KameX
Jakerod poinformował na forum BIS' u o wydaniu przez niego mapy Miroslavl w ramach projtektu ,,The Green Sea Expansion Project". Wciąż znajduję się ona w wersji Beta.

Kilka informacji od twórcy:
  • Sat/Mask nie jest najlepszej jakości, ale mój Photoshop nie działa i nie mogę jeszcze tego edytować.
  • Jedyne miejsca, które uważam za skończone to miasto samo w sobie oraz baza wojskowa.
  • Na przedmieściach wciąż znajduje się wiele miejsc, które nie zostały jeszcze dopracowane
  • Prawdopodobnie największa ilość mostów spośród wszystkich map
  • Prawdopodobnie największa ilośc tras kolejowych spośród wszystkich map
  • Miroslavl jest dużym miastem, portem i bazą wojskową. Znajduje się w zachodniej części Południowej Zagorii.
  • Lotniska w północno-zachodniej oraz południowo-zachodniej części mapy mogą być z powodzeniem używane przez samoloty, które wymagają dłuższego rozpędu do startu
alt alt
alt alt

Download:

GSEP Miroslavl' Beta (Mediafire)

GSEP Miroslavl' Beta (Arma2base.de)
GSEP Miroslavl' Beta (Armaholic)



ShackTac ACRE Volume Control

Szczegóły
Kategoria: Inne
Utworzono: 25 lipiec 2012
Blackburn
Dslyecxi poinformował na forum BIS o wydaniu małego addonu pod nazwą ShackTac ACRE Volume Control umożliwiającego regulację głośności w ACRE. Wymaga on co najmniej ACRE w wersji 1.4.7 i TeamSpeak w wersji 3.0.7. Aby działanie addonu było poprawne należy go odpalić zarówno po stronie serwera jak i klienta. Poniżej znajduje się krótki filmik prezentujący dodatek.

{youtube}oSfqRf8TvP4{/youtube}

Download:
Shack Tac ACRE Volume Control

Wymagane Addony:
ACRE 1.4.7

Prowincja Reshmaan - wersja 0.8 beta wydana

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 24 lipiec 2012
Exe
Fogu poinformował na forum BIS o wydaniu stworzonej przez Niego i przez VesMen'a mapy o nazwie Reshmaan Province w wersji 0.80. Oto co posiada mapa:
  • 416km2 (20,4km x 20,4km)
  • pustynny styl terenu
  • rolny i górzysty teren
  • 1 rzeka
  • 3 lotniska
  • miasto stołeczne
  • 4 inne duże miasta
  • ponad 40 wiosek
  • kilka kopalnii
  • wspracie dla ALICE
  • misje MSO oraz Warfare
Download
Reshmaan Province 0.80 beta [426MB]
 
Mapa do działania wymaga addonu Map Build
 

ArmA 2 CO - patch 1.62

Szczegóły
Kategoria: Hotnews
Utworzono: 24 lipiec 2012
Maverick

 
Studio Bohemia Interactive opublikowało na swojej stronie informację o wydaniu nowej łatki do ArmA 2 Combined Operations i Reinforcements. Nosi ona numerek 1.62 i wprowadza mnóstwo poprawek i usprawnień dla trybu multiplayer, zarówno tego "armowego" jak i DayZ. Z pozostałych zmian warto wyszczególnić:
  • Usprawnienie stabilności gry poprzez wprowadzenie licznych ulepszeń i poprawek.
  • Nowe opcje w ustawieniach graficznych (Post-Process Antialiasing i Alpha To Coverage)
  • Dodatkowe ulepszenia AI.
  • Naprawione usterki w kilku misjach treningowych.
  • Dodano dużo nowych komend skryptowych dla twórców modyfikacji i misji.
Łatka wymaga posiadania gry w wersji co najmniej 1.60!

Download:
ArmA 2 CO Patch 1.62 [52 MB]

Skrypt TPWC update v.3.01

Szczegóły
Kategoria: Inne
Utworzono: 25 czerwiec 2012
tpw poinformował na forum BIS o wydaniu skryptu dzięki któremu w końcu będziemy mogli przycisnąć ogniem AI. Mały, lecz bardzo przydatny skrypt powoduje, że gdy strzelamy w stronę AI i kula minie je w odległości 10 metrów to przeciwnik kucnie i jeżeli ostrzał nie ustanie - położy się.

Najważniejsze zmiany do wersji 3.01:
  • Naprawiony problem z debugowaniem dla multiplayera
  • Dodatkowe magazynki pistoletowe i poddźwiękowe
  • Naprawiono problem z kolorami markerów na mapie
  • Naprawiony problem kompatybilności z ACE
  • Jednostki z większymi umiejętnościami będą trudniejsze do zastraszenia
  • bDetect wyłączony w standardowych ustawieniach


{youtube}WBJ-nKXsfEY{/youtube}

Download:
TPWC AI Suppression system v3.01 [0,1 MB]

Arma 2:OA beta patch 94945 wydany

Szczegóły
Kategoria: Wieści z BIS
Utworzono: 14 lipiec 2012
Exe
Spike21 poinformował o wydaniu beta-patcha do A2:OA oznaczonego numerkiem 94945. Oto lista zmian:
  • dodano: komenda unit addMagazine[name,ammoCount]
  • naprawiono: odczyt pamięci kart graficznych na 64-bitowej wersji systemu Windows 7 spowodowany bugiem
  • naprawiono: duplikowanie się przedmiotów w ekwipunku
Download
Arma 2: OA beta patch 94945 [8,5MB]

Invasion 1944 v2.62 - krótka prezentacja

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 14 lipiec 2012
Exe
Do sieci trafił krótki materiał video, na którym możemy zobaczyć jakie zmiany niesie ze sobą nadchodząca aktualizacja 2.62 do popularnego moda Invasion 1944.

{youtube}11ZeqTd6Qjw{/youtube}

Strona 4 z 68

  • start
  • Poprz.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Nast.
  • koniec

Szukaj


Forum

  • Wejdź na forum
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Archiwum

SOTW

Galeria

Buttony



Nasz button



Oficjalne strony





Polecamy


  • Top
  • Skip to content
ArmACenter.pl

Copyrights © 2008-2014 ArmACenter.pl, wszelkie prawa zastrzeżone!
Zamieszczone na stronie artykuły i opisy zostały napisane na potrzeby Arma Center PL.
Komentarze do newsów są własnością ich autorów, ArmACenter.pl nie odpowiada za ich treść!