ArmACenter.pl

  • NEWS
  • FORUM
  • ARMA II
    • O grze
    • Konflikt
    • Co nowego?
    • Wymagania
    • Frakcje
      • Marines
      • Rosja
      • WOC
      • CzDKZ
      • NAPA
    • Uzbrojenie
      • Broń ręczna
        • Broń krótka
        • Karabiny szturmowe
        • Karabiny snajperskie
        • Karabiny wsparcia
        • Wyrzutnie
        • Inne
      • Pojazdy
        • Gąsienicowe pojazdy wojskowe
        • Kołowe pojazdy wojskowe
        • Śmigłowce
        • Samoloty
        • Pojazdy cywilne
        • Statki i łodzie
    • Operation Arrowhead
      • Zapowiedź
      • Konflikt
      • Galeria
      • Frakcje
        • Armia Stanów Zjednoczonych
        • NATO i ONZ
        • Ludność Takistanu
        • Armia Takistanu
        • Brytyjskie Siły Zbrojne
    • Galeria
    • Linki
  • ARMA III
  • SERIA
    • Flashpoint
    • Armed Assault
    • Queens Gambit
    • Take on Helicopters - recenzja
    • Iron Front 1944 - recenzja
  • ACPL
    • Kim jesteśmy?
    • Jak gramy
    • Nasz serwer
    • Galeria
    • Filmy z misji
  • PORADNIKI
    • Edytor
      • Podstawy
      • Mechanika misji
      • Podstawowe komendy
      • Briefing
      • Description
      • Kampanie
      • Overview
      • Cutscenki
      • Spis klas
    • ACE
      • Czym jest ACE
      • Instalacja
      • Klawisze
      • Obsługa moda
    • Uruchamianie addonów
  • Skip to content

ACE 1.11 Stable wydane!

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 13 lipiec 2011
zGuba

alt

Sickboy w imieniu ekipy modu ACE (Advanced Combat Environment) wydał na forum BIS kolejną stabilną wersję ACE, oznaczoną numerem 1.11.

Najważniejsze zmiany w tym wydaniu:

  • znaczne ulepszenia systemu uszkodzeń pojazdów opancerzonych i piechoty (kamizelki),
  • współdzielenie zawartości plecaków,
  • gesty myszy,
  • drogomierz,
  • możliwość ustalania celu dla pocisków Longbow Hellfire przy pomocy mapy,
  • efekt trójwymiarowej optyki i ruchome siatki celownicze,
  • skalibrowane optyki dla pojazdów BMP-2, T-55, SPG-9, BRDM-2, Wodnik, BTR-60/70/90 i BMD-2,
  • wskaźnik kierunku wycelowania wieżyczki dla pilotów śmigłowców szturmowych,
  • laser oraz latarka dostępne na raz w jednym modelu broni,
  • poprawka celności wrogiej broni pokładowej (teraz strzelcy PKT na Wodniku czy Mi-8 nie będą już nieomylnymi snajperami),
  • poprawka systemów uzbrojenia rosyjskiego lotnictwa,
  • kompas we wszystkich pojazdach (wyświetla azymut),
  • inne poprawki i usprawnienia.
  Dodatkowo w niedługim czasie wyszedły też hotfixy naprawiający uporczywe błędy M240 i M224 z głównego wydania.

Ponieważ wiele osób miewa problemy z konfiguracja moda, dołączamy także link do gotowych userconfigów, które wymagają jedynie wpisania własnej ksywy do pliku. Paczka zawiera instrukcję oraz włącza nowe efekty lunet\odrzutu.


Download:
@CBA v0.7.5.160
@CBA_OA v0.7.0.4
@ACE v1.11.0.494
@ACEX v1.11.0.337
@ACEX_SM v1.11.0.92
@ACEX_RU v1.11.0.52
@ACEX_USNavy v1.11.0.55

ACE Hotfix 1
ACE Hotfix 2
Userconfigs by ACPL

Projet FELIN v1.1

Szczegóły
Kategoria: Uzbrojenie
Utworzono: 14 lipiec 2011
Na forum BIS, użytkownik Vagabond poinformował o wydaniu zaktualizowanej paczki broni używanych przez Francuzów - Projet FELIN (nazwa nie jest błędna, z francuskiego znaczy to po prostu projekt),  w wersji v1.1. Cechuje się ona modelami i teksturami wysokiej jakości, a także balistyką i dźwiękami, stworzonymi przez deweloperów addonu - [R3F]. Autor informuje, że przy tworzeniu paczki starano się pogodzić realizm z grywalnością. Sprzęt, jakiego możemy spodziewać się w wyposażeniu to różne wariacje karabinów Famas F1, Famas G2, Famas Surb, Famas Felin, FRF2 J8, PGM Hecate II, Minimi, AT3CS oraz JIM LR.

Wersja v1.1 dodaje m.in.
  • Famas w kamuflażu pustynnym,
  • FRF2 w kamuflażu pustynnym,
  • PGM w kamuflażu pustynnym,
  • PGM polymere,
  • Lunetę Zeiss 6-24*72,
  • Minimi kal. 7.62,
  • OB 50,
  • JIM LR w kamuflażu pustynnym,
  • Poprawkę balistyki dla Minimi kal. 5.56,
  • Poprawkę przyrządów celowniczych Famas G2 oraz Aimpoint,
  • Poprawkę tekstur M203,
  • Niewielkie poprawki kilku tekstur

 alt alt alt
alt alt alt

Download:
Projet FELIN - [R3F] Armes v1.1 [80,2 MB]
 
 

Brik 2 - nowa mapa od Old Beara

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 13 lipiec 2011
Maverick
Addonmaker Old Bear wydał na forum BIS swoją kolejną mapę - Brik 2. Jest ona bazowana na autentycznych terenach poligonu Brikby, znajdującego się w Danii. Mapa ma rozmiary 25 km2 i zawiera wioskę do treningu CQB oraz niewielką część obszaru przeznaczonego do szkolenia załóg pojazdów, znajdującą się na południu. Obecna wersja Brik 2 to 0.3 beta, więc możemy się spodziewać jeszcze wielu uaktualnień.




Download:
Brik 2 v0.3 beta [24 MB]

SQF Editor v0.21 autorstwa Amra

Szczegóły
Kategoria: Inne
Utworzono: 12 lipiec 2011
Amra wydał na forum BIS zaktualizowaną wersję SQF Editor, oznaczoną numerkiem v0.21 - edytora plików .sqf, .ext, .hpp, który bazuje na platformie Netbeans IDE. Zawiera on kolorowanie składni oraz wsparcie dla SVN oraz CVS. Najważniejsze cechy wyróżniające edytor na tle innych to na przykład podświetlanie innymi kolorami nowych linijek kodu oraz już istniejących. Autor dał również możliwość edycji naszego środowiska pracy, jak na przykład możliwe zmiany wyżej wymienionych podświetleń, komentarzy oraz słów kluczowych.

Lista zmian w wersji v0.21:
  • Plik mission.sqm definiuje folder projektu,
  • Możliwość dodania wsparcia dla GIT, poprzez zastosowanie odpowiedniego pluginu,
  • Poprawienie kodu i uzupełnienie dokumentacji,

Program do działania wymaga Java Development Kit.

alt alt

Download:
SQF Editor v0.21 [20MB]

Anti- Chat

Szczegóły
Kategoria: Inne
Utworzono: 12 lipiec 2011
Blackburn
Zvukoper wydał mały addon, z jednym konfigiem, mający za zadnie usuwanie czata podczas rozgrywek. Informację tą można znaleźć na Armaholicu.
Dokładne działanie addona polega na przesuwaniu czata w miejsce poza obszarem wyświetlanego obrazu po rozpoczęciu gry, natomiast w lobby można bez problemu posługiwać się czatem. Po respawnie jest możliwość pisania oraz zmieniania kanałów, ale nikt nie zobaczy wysyłanych wiadomości.

Addon jest w wersji clientside i może być przydatny gdy gracze kładą nacisk na realizm, bo zmusza do korzystania z radia oraz niweluje spamowanie czata podczas rozgrywek, co jak wiemy, jest bardzo irytujące.

Download:
Anti- Chat [854 B]
  

CWR² Demo mission pack v1.5

Szczegóły
Kategoria: Misje
Utworzono: 12 lipiec 2011
alt

Na forum BIS, użytkownik Sander - jeden z deweloperów modyfikacji Cold War Rearmed 2, ukazał światu zaktualizowaną paczkę misji w wersji  v.1.5 do wyżej wymienionego moda. Jak podaje autor, będzie można grać ów misje w trybie współpracy, a także w trybie pojedynczym, gdzie gracz przejmie rolę dowódcy drużyny.

v1.5:
  • Wprowadzono poprawki w już istniejących misjach,
  • Dodano dwie nowe misje,

v1.4:
  • Wprowadzono niewielkie poprawki już istniejących misji,
  • Dodano dwie nowe misje - Track Shoeing, Never Mined,

v1.3:
  • Dodano 3 nowe misje - Agreed Raid, Position Effect, Refused Advances,
  • Wprowadzono pomniejsze poprawki już istniejących misji,

Do działania jest oczywiście potrzebna wersja demonstracyjna modyfikacji Cold War Rearmed 2.

Download:
CWR2 Demo Mission Pack [650 KB]

Dwie kampanie i misja warfare od [ASA]ODEN

Szczegóły
Kategoria: Kampanie
Utworzono: 12 lipiec 2011
[ASA]ODEN poinformował na forum BIS o wydaniu kampanii Kalinka oraz Red Devils. Obie kampanie można rozegrać w trybie pojedynczego gracza lub trybie współpracy w osiem (Kalinka) lub dziewięć (Red Devils) osób.

Autor wydał również nową misję typu warfare, gdzie do użytku dane nam będą jednostki z dodatku British Armed Forces. Misję będzie można rozegrać na wszystkich oryginalnych wyspach BIS-owskich.

alt alt

Download:
Kampanie Kalinka i Red Devils [5 MB]
BAF Warfare [4,44 MB]

OA - Beta patch build 82604

Szczegóły
Kategoria: Wieści z BIS
Utworzono: 11 lipiec 2011
Maverick

W ostatnim czasie BIS wydawał dużo eksperymentalnych beta-patchy (pod tym adresem - informacje o najświeższej wersji - 82604), spora część z nich nie miała nawet spisanego changeloga. Generalnie chodzi o poprawę wydajności gry, wyeliminowanie problemu "warpingu" (przeskakiwania o kilka metrów, lagowania  jednostek) i częstego wyłączania się (crashów) gry, o czym wspominał jeden z deweloperów BI na swoim blogu. Część zmian, wymieniona w changelogu:

   [82590]  Wiadomość "Creating debriefing" nie pojawia się już w pliku rpt.
   [82484]  Śmigłowiec sterowany przez AI podejmie próbę lądowania awaryjnego, gdy zostanie trafiony.
   [82476]  Poprawione crashowanie gry, gdy został usunięty obiekt kamery.
   [82464]  AI lepiej ląduje z uszkodzonym tylnym rotorem.
   [82451]  Wszystkie FSM-y mogą być wyłączone przez zastosowanie komendy unit disableAI "FSM".
   [82342]  Poprawione AI pojazdów - lepsze unikanie zderzeń z innymi samochodami.
   [82295]  Wyeliminowane mryganie filmów w kampanii PMC.
   [82265]  Alokator pamięci może być wybrany poprzez użycie w linii komend -malloc=N with N=0..4.
   [82163]  Poprawki w wyświetlaniu nazw budynków (http://dev-heaven.net/issues/20503).
   [82130]  Poprawiony okazyjny spadek framerate'u gdy AI wsiadało do pojazdu.
   [82117]  O wiele szybszy test widoczności przy obecności wielu nie ruszających się zbytnio jednostek dookoła.

Oto link do najnowszego beta patcha - 82604:
Download:
ArmA 2 OA - Beta patch build 82604 [11 MB]

Sangin Map Helmand beta 2

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 11 lipiec 2011
Blackburn
alt alt

Dośc niedawno na Armaholicu pojawiła się informacja  o wydaniu przez SmokeDog3 drugiej bety Sangin Map Helmand. 
  Mapa jest odwzorowaniem porośniętego zielenią powiatu Sangin znajdującego się w prowincji Helmand w Afganistanie. Prowincja ta jest znana jako jedna z trudniejszych terenów do walki, gdzie Talibowie, wraz ze swoimi kozami, chodzą samopas i dorabiają na nielegalnych uprawach.

Zmiany w wersji beta 2:
  • Dodano więcej tekstur, oraz traw.
  • Dodano więcej krzaków oraz roślin (dzikich i uprawnych).
  • Poprawienie odwzorowania wyglądu głównego miasta.
  • Dodanie więcej kluczowych punktów strategicznych (przydatne dla mission makerów).
  • Rozwiązany problem z błędem braku pamięci.

  {youtube}WVnUfnHumNA{/youtube}
 
Download:
Sangin Map Helmand beta 2 [290 MB]

CWR² Demo - patch & hotfix

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 07 lipiec 2011
Maverick


W0lle
opublikował na forum BIS pierwszy patch do dema modyfikacji Cold War Rearmed² oznaczony numerkiem 1.0.5282. Lista poprawek jest dość długa i przedstawia się następująco:
  • Dodane dodatkowe jednostki dla partyzantów oraz plecaki dla nich, a także dwa nowe modele żołnierzy SpecNazu dla Armii Radzieckiej.
  • Zmodyfikowany interfejs.
  • Skrzynie z amunicją są teraz w oddzielnej grupie.
  • Zmieniona ilość amunicji dla działa M68.
  • Zmieniona wytrzymałość pancerza w wozach BMP-1, BMP-2 i M113.
  • Usunięto termowizję strzelcowi M1A1.
  • T-80BWK wymienione na wersję BW.
  • Strzelcy i dowódcy czołgów mają gogle noktowizyjne.
  • Jednostki specjalne USA noszą teraz maski narciarskie.
  • Kolba AKS-74 dodana do LOD cienia.
  • Wzmocnione wartości trafień dla BMP-1.
  • Poprawione cieniowanie ciężarówek 5-tonowych.
  • Grupy w edytorze nie crashują już gry.
  • Możliwość zablokowaniu celu, używając rakiet Hellfire i im podobnych.
  • Koniec ze spawnowaniem papierowych ciężarówek.
  • Wyeliminowane bugi LOD cieni z UAZ-em FIA i V3S.
  • Ciężarówki przewożą swoje oryginalne magazynki, jak w OFP.
  • Dodano tekstury ran dla pilota USA.
  • Inne pomniejsze poprawki w misjach i modelach.
Szybko wydano także hotfixa, poprawiającego kamuflaż Rosjan i eliminującego konflikt addonu cwr2_config z jego kluczem.

{youtube}Bdh_h-l9-l0{/youtube}

Download:
CWR² Demo patch v1.0.5282 [456 MB]
CWR² Demo patch hotfix z 01.07.11 [52 MB]

Strona 21 z 68

  • start
  • Poprz.
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Nast.
  • koniec

Szukaj


Forum

  • Wejdź na forum
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Archiwum

SOTW

Galeria

Buttony



Nasz button



Oficjalne strony





Polecamy


  • Top
  • Skip to content
ArmACenter.pl

Copyrights © 2008-2014 ArmACenter.pl, wszelkie prawa zastrzeżone!
Zamieszczone na stronie artykuły i opisy zostały napisane na potrzeby Arma Center PL.
Komentarze do newsów są własnością ich autorów, ArmACenter.pl nie odpowiada za ich treść!