ACE 1.11 Stable wydane!
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 13 lipiec 2011
- zGuba
Sickboy w imieniu ekipy modu ACE (Advanced Combat Environment) wydał na forum BIS kolejną stabilną wersję ACE, oznaczoną numerem 1.11.
Najważniejsze zmiany w tym wydaniu:
- znaczne ulepszenia systemu uszkodzeń pojazdów opancerzonych i piechoty (kamizelki),
- współdzielenie zawartości plecaków,
- gesty myszy,
- drogomierz,
- możliwość ustalania celu dla pocisków Longbow Hellfire przy pomocy mapy,
- efekt trójwymiarowej optyki i ruchome siatki celownicze,
- skalibrowane optyki dla pojazdów BMP-2, T-55, SPG-9, BRDM-2, Wodnik, BTR-60/70/90 i BMD-2,
- wskaźnik kierunku wycelowania wieżyczki dla pilotów śmigłowców szturmowych,
- laser oraz latarka dostępne na raz w jednym modelu broni,
- poprawka celności wrogiej broni pokładowej (teraz strzelcy PKT na Wodniku czy Mi-8 nie będą już nieomylnymi snajperami),
- poprawka systemów uzbrojenia rosyjskiego lotnictwa,
- kompas we wszystkich pojazdach (wyświetla azymut),
- inne poprawki i usprawnienia.
Ponieważ wiele osób miewa problemy z konfiguracja moda, dołączamy także link do gotowych userconfigów, które wymagają jedynie wpisania własnej ksywy do pliku. Paczka zawiera instrukcję oraz włącza nowe efekty lunet\odrzutu.
Download:
@CBA v0.7.5.160
@CBA_OA v0.7.0.4
@ACE v1.11.0.494
@ACEX v1.11.0.337
@ACEX_SM v1.11.0.92
@ACEX_RU v1.11.0.52
@ACEX_USNavy v1.11.0.55
ACE Hotfix 1
ACE Hotfix 2
Userconfigs by ACPL
Projet FELIN v1.1
- Szczegóły
- Kategoria: Uzbrojenie
- Utworzono: 14 lipiec 2011
Wersja v1.1 dodaje m.in.
- Famas w kamuflażu pustynnym,
- FRF2 w kamuflażu pustynnym,
- PGM w kamuflażu pustynnym,
- PGM polymere,
- Lunetę Zeiss 6-24*72,
- Minimi kal. 7.62,
- OB 50,
- JIM LR w kamuflażu pustynnym,
- Poprawkę balistyki dla Minimi kal. 5.56,
- Poprawkę przyrządów celowniczych Famas G2 oraz Aimpoint,
- Poprawkę tekstur M203,
- Niewielkie poprawki kilku tekstur
Download:
Brik 2 - nowa mapa od Old Beara
- Szczegóły
- Kategoria: Wyspy
- Utworzono: 13 lipiec 2011
- Maverick
SQF Editor v0.21 autorstwa Amra
- Szczegóły
- Kategoria: Inne
- Utworzono: 12 lipiec 2011
Lista zmian w wersji v0.21:
- Plik mission.sqm definiuje folder projektu,
- Możliwość dodania wsparcia dla GIT, poprzez zastosowanie odpowiedniego pluginu,
- Poprawienie kodu i uzupełnienie dokumentacji,
Program do działania wymaga Java Development Kit.
Anti- Chat
- Szczegóły
- Kategoria: Inne
- Utworzono: 12 lipiec 2011
- Blackburn
Dokładne działanie addona polega na przesuwaniu czata w miejsce poza obszarem wyświetlanego obrazu po rozpoczęciu gry, natomiast w lobby można bez problemu posługiwać się czatem. Po respawnie jest możliwość pisania oraz zmieniania kanałów, ale nikt nie zobaczy wysyłanych wiadomości.
Addon jest w wersji clientside i może być przydatny gdy gracze kładą nacisk na realizm, bo zmusza do korzystania z radia oraz niweluje spamowanie czata podczas rozgrywek, co jak wiemy, jest bardzo irytujące.
CWR² Demo mission pack v1.5
- Szczegóły
- Kategoria: Misje
- Utworzono: 12 lipiec 2011
Na forum BIS, użytkownik Sander - jeden z deweloperów modyfikacji Cold War Rearmed 2, ukazał światu zaktualizowaną paczkę misji w wersji v.1.5 do wyżej wymienionego moda. Jak podaje autor, będzie można grać ów misje w trybie współpracy, a także w trybie pojedynczym, gdzie gracz przejmie rolę dowódcy drużyny.
v1.5:
- Wprowadzono poprawki w już istniejących misjach,
- Dodano dwie nowe misje,
v1.4:
- Wprowadzono niewielkie poprawki już istniejących misji,
- Dodano dwie nowe misje - Track Shoeing, Never Mined,
v1.3:
- Dodano 3 nowe misje - Agreed Raid, Position Effect, Refused Advances,
- Wprowadzono pomniejsze poprawki już istniejących misji,
Do działania jest oczywiście potrzebna wersja demonstracyjna modyfikacji Cold War Rearmed 2.
Download:
CWR2 Demo Mission Pack [650 KB]
CWR2 Demo Mission Pack [650 KB]
Dwie kampanie i misja warfare od [ASA]ODEN
- Szczegóły
- Kategoria: Kampanie
- Utworzono: 12 lipiec 2011
Autor wydał również nową misję typu warfare, gdzie do użytku dane nam będą jednostki z dodatku British Armed Forces. Misję będzie można rozegrać na wszystkich oryginalnych wyspach BIS-owskich.
OA - Beta patch build 82604
- Szczegóły
- Kategoria: Wieści z BIS
- Utworzono: 11 lipiec 2011
- Maverick
W ostatnim czasie BIS wydawał dużo eksperymentalnych beta-patchy (pod tym adresem - informacje o najświeższej wersji - 82604), spora część z nich nie miała nawet spisanego changeloga. Generalnie chodzi o poprawę wydajności gry, wyeliminowanie problemu "warpingu" (przeskakiwania o kilka metrów, lagowania jednostek) i częstego wyłączania się (crashów) gry, o czym wspominał jeden z deweloperów BI na swoim blogu. Część zmian, wymieniona w changelogu:
[82590] Wiadomość "Creating debriefing" nie pojawia się już w pliku rpt.
[82484] Śmigłowiec sterowany przez AI podejmie próbę lądowania awaryjnego, gdy zostanie trafiony.
[82476] Poprawione crashowanie gry, gdy został usunięty obiekt kamery.
[82464] AI lepiej ląduje z uszkodzonym tylnym rotorem.
[82451] Wszystkie FSM-y mogą być wyłączone przez zastosowanie komendy unit disableAI "FSM".
[82342] Poprawione AI pojazdów - lepsze unikanie zderzeń z innymi samochodami.
[82295] Wyeliminowane mryganie filmów w kampanii PMC.
[82265] Alokator pamięci może być wybrany poprzez użycie w linii komend -malloc=N with N=0..4.
[82163] Poprawki w wyświetlaniu nazw budynków (http://dev-heaven.net/issues/20503).
[82130] Poprawiony okazyjny spadek framerate'u gdy AI wsiadało do pojazdu.
[82117] O wiele szybszy test widoczności przy obecności wielu nie ruszających się zbytnio jednostek dookoła.
Oto link do najnowszego beta patcha - 82604:
Sangin Map Helmand beta 2
- Szczegóły
- Kategoria: Wyspy
- Utworzono: 11 lipiec 2011
- Blackburn
Dośc niedawno na Armaholicu pojawiła się informacja o wydaniu przez SmokeDog3 drugiej bety Sangin Map Helmand.
Mapa jest odwzorowaniem porośniętego zielenią powiatu Sangin znajdującego się w prowincji Helmand w Afganistanie. Prowincja ta jest znana jako jedna z trudniejszych terenów do walki, gdzie Talibowie, wraz ze swoimi kozami, chodzą samopas i dorabiają na nielegalnych uprawach.
Zmiany w wersji beta 2:
- Dodano więcej tekstur, oraz traw.
- Dodano więcej krzaków oraz roślin (dzikich i uprawnych).
- Poprawienie odwzorowania wyglądu głównego miasta.
- Dodanie więcej kluczowych punktów strategicznych (przydatne dla mission makerów).
- Rozwiązany problem z błędem braku pamięci.
{youtube}WVnUfnHumNA{/youtube}
Download:
Sangin Map Helmand beta 2 [290 MB]
Sangin Map Helmand beta 2 [290 MB]
CWR² Demo - patch & hotfix
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 07 lipiec 2011
- Maverick
W0lle opublikował na forum BIS pierwszy patch do dema modyfikacji Cold War Rearmed² oznaczony numerkiem 1.0.5282. Lista poprawek jest dość długa i przedstawia się następująco:
- Dodane dodatkowe jednostki dla partyzantów oraz plecaki dla nich, a także dwa nowe modele żołnierzy SpecNazu dla Armii Radzieckiej.
- Zmodyfikowany interfejs.
- Skrzynie z amunicją są teraz w oddzielnej grupie.
- Zmieniona ilość amunicji dla działa M68.
- Zmieniona wytrzymałość pancerza w wozach BMP-1, BMP-2 i M113.
- Usunięto termowizję strzelcowi M1A1.
- T-80BWK wymienione na wersję BW.
- Strzelcy i dowódcy czołgów mają gogle noktowizyjne.
- Jednostki specjalne USA noszą teraz maski narciarskie.
- Kolba AKS-74 dodana do LOD cienia.
- Wzmocnione wartości trafień dla BMP-1.
- Poprawione cieniowanie ciężarówek 5-tonowych.
- Grupy w edytorze nie crashują już gry.
- Możliwość zablokowaniu celu, używając rakiet Hellfire i im podobnych.
- Koniec ze spawnowaniem papierowych ciężarówek.
- Wyeliminowane bugi LOD cieni z UAZ-em FIA i V3S.
- Ciężarówki przewożą swoje oryginalne magazynki, jak w OFP.
- Dodano tekstury ran dla pilota USA.
- Inne pomniejsze poprawki w misjach i modelach.
{youtube}Bdh_h-l9-l0{/youtube}
Download:
CWR² Demo patch v1.0.5282 [456 MB]
CWR² Demo patch hotfix z 01.07.11 [52 MB]