ArmACenter.pl

  • NEWS
  • FORUM
  • ARMA II
    • O grze
    • Konflikt
    • Co nowego?
    • Wymagania
    • Frakcje
      • Marines
      • Rosja
      • WOC
      • CzDKZ
      • NAPA
    • Uzbrojenie
      • Broń ręczna
        • Broń krótka
        • Karabiny szturmowe
        • Karabiny snajperskie
        • Karabiny wsparcia
        • Wyrzutnie
        • Inne
      • Pojazdy
        • Gąsienicowe pojazdy wojskowe
        • Kołowe pojazdy wojskowe
        • Śmigłowce
        • Samoloty
        • Pojazdy cywilne
        • Statki i łodzie
    • Operation Arrowhead
      • Zapowiedź
      • Konflikt
      • Galeria
      • Frakcje
        • Armia Stanów Zjednoczonych
        • NATO i ONZ
        • Ludność Takistanu
        • Armia Takistanu
        • Brytyjskie Siły Zbrojne
    • Galeria
    • Linki
  • ARMA III
  • SERIA
    • Flashpoint
    • Armed Assault
    • Queens Gambit
    • Take on Helicopters - recenzja
    • Iron Front 1944 - recenzja
  • ACPL
    • Kim jesteśmy?
    • Jak gramy
    • Nasz serwer
    • Galeria
    • Filmy z misji
  • PORADNIKI
    • Edytor
      • Podstawy
      • Mechanika misji
      • Podstawowe komendy
      • Briefing
      • Description
      • Kampanie
      • Overview
      • Cutscenki
      • Spis klas
    • ACE
      • Czym jest ACE
      • Instalacja
      • Klawisze
      • Obsługa moda
    • Uruchamianie addonów
  • Skip to content

SA9 z Armed Assault

Szczegóły
Kategoria: Pojazdy
Utworzono: 03 maj 2011
Niejaki hcpookie poinformował na forum BIS o pracy nad przeniesieniem pojazdu obrony przeciwlotniczej SA 9 z Armed Assault do ArmA 2. Autorem pojazdu jest Franze.
Oto czego możemy oczekiwać:
- wersji pojazdu dla wszystkich frakcji w grze,
- animowanych elementów pancerza, m.in. służących do pływania: śruby, przedni falochron itp.
- modelu uszkodzeń,
- peryskopu dowódcy,
- poprawionych, w stosunku do oryginalnego BRDM-2, animacji świateł,
- możliwości wychylania się z włazów,
- tekstur w podczerwieni,
- w pełni działających wskaźników tablicy rozdzielczej,
- poruszanie wierzą nie włącza silnika,

Niestety, addon posiada i wady:
- brak możliwości uszkodzenia opon pojazdu,
- błędy animacji w pozycji pasażera,
- z powodu ograniczeń modelu załoga nie jest widziana z zewnątrz pojazdu,
- czas przeładowywania rakiety jest zbyt szybki w porównaniu do prawdziwego,

Autor zapewnia jednak, że do czsu wydania wszystkie poważne błędy zostaną usunięte


alt

Elephant Island

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 01 maj 2011
szOpman
W0lle oddał nam na forum BIS do dyspozycji swoją nową wyspę o nazwie Elephant Island.

Oto jej charakterystyka:
  • tropikalna roślinność i krajobraz,
  • raczej niski poziom zaludnienia,
  • dwa obiekty wojskowe,
  • w pełni działające i wyposażone lotnisko,
  • kilka dużych instalacji radiowych, co sprawia, że wyspa może być strategicznie ciekawym punktem dla okolicznych państw.


alt alt alt
alt alt


Download:
Elephant Island [171.24 MB]

Realistic Sound Simulations

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 01 maj 2011
szOpman
Rexehuk poinformował nas na forum BIS o tworzonym przez niego oraz NouberNou addonie Realistic Sound Simulations.
Będzie to kolejny, obok RWS-a, dodatek mający dać nam o wiele realistyczniejsze doznania słuchowe podczas gry.

Jak twierdzą autorzy, dzięki zdobyciu i przeanalizowaniu setek rozmaitych nagrań z odgłosami broni, pojazdów itp. udało im się stworzyć modyfikację tak dokładną, że absolutnie każdy zawarty w niej dźwięk jest niemal identyczny jak w rzeczywistości. Jedynym mankamentem, może być niestety brak podmiany dźwięków OPFOR, ze względu na trudność ze zdobyciem części z nich. Możliwe jednak, że w przyszłości się to zmieni.

Jak dotąd nie znamy planowanej daty wydania dodatku, jednakże prace ponoć są już na tak zaawansowanym etapie, że powinniśmy się tego podziewać w najbliższych miesiącach. Wtedy też dopiero będziemy mieli okazję ujrzeć, tudzież może raczej usłyszeć, pierwsze nagrania pokazowe. Nie pozostaje nam zatem chyba nic innego, jak cierpliwie czekać.

Oto jakie odgłosy będzie podmieniać pierwsze wydanie RSS:
  • wszystkie bronie US
  • wszystkie bronie UK
  • amerykańskie czołgi
  • amerykańskie pojazdy Bradley i Stryker
  • brytyjski pojazd Warrior
  • wszystkie samoloty strony amerykańskiej (włączając w to ponoć arcytrudny do zdobycia myśliwiec F35!)
Ponadto mod ma być także w 100% modułowy.

RWS v0.99

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 30 kwiecień 2011
szOpman
alt

Konrad1
udostępnił na forum BIS nową wersję modyfikacji Real Warfare Soundmod opatrzoną numerkiem 0.99.
Dla tych którzy nie wiedzą, RWS jest do dodatek mający na celu podmienienie dźwięków w grze na jak najbardziej realistyczne. O dokładności twórców świadczy chociażby fakt, że część sampli została nagrana "na żywo" przez żołnierzy. Na tą chwilę w skład addona wchodzą dźwięki większości broni obu stron, a w planach wciąż są jeszcze odgłosy eksplozji, otoczenia itp.

Wprowadzone zmiany:
  • dodano trochę nowych odgłosów uzbrojenia rosyjskiego (2A70,S8,RFFAR,KORD itp.)
  • rozwiązano problem niedziałania niektórych dźwięków
  • usunięte zostały błędy RPT
  • kilka mniejszych zmian.


{youtube}EvjpPZJTlsg&feature=player_embedded{/youtube}


Download:
Real Warfare Soundmod [92.9 MB]
RWS BAF Soundpack [4.7 MB]

Mapy od CWR²

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 30 kwiecień 2011
szOpman
alt
W0lle w imieniu ekipy Cold War Rearmed² postanowił umilić nam czas oczekiwania na ich modyfikację i wydał na forum BIS kilka nowości związanych z tym projektem.

Pierwszą z nich jest paczka zawierająca w sobie:
  • znaną z Operation Flashpoint wyspę Kolgujev
  • wymagane do niej modele roślin, budynków oraz innych obiektów
  • flagpack z 223 flagami.
Dla tych, którzy chcą natychmiast wypróbować wspomniany teren w akcji został przygotowany także oddzielny zestaw misji SP i MP.

Drugą nowinką jest natomiast nowa wersja Desert Island (1.01), co powinno ucieszyć wszystkich fanów potyczek PvP. Nie jest to z całą pewnością najbardziej zróżnicowana i ciekawa mapa świata, jednakże w rękach dobrego missionmakera potrafi przerodzić się w niesamowite pole bitwy, co już dawno temu udowodniły nam misje takie jak "Hexenkessel" czy "Tequila Sunset" jeszcze za czasów OFP.


alt

alt

Download:
Desert Island v1.01 [15.4 MB]
Kolgujev v1.0 [450.2 MB]
Kolgujev Coop mission pack v1.0

VME PLA Mod Beta

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 30 kwiecień 2011
Alex.XP wydał na forum BIS, betę projektu, który może jest już znany, tym, którzy grali w Operation Flashpoint. Jest to mod, który wnosi do gry armię ChRL. Jego nazwa to VME PLA Mod. W paczce znajdziemy jednostki piechoty, pancerne i lotnicze, czyli możemy pobawić się w każdy sposób. Od strony technicznej widać, że autor przyłożył się do pracy, bo wszystko wygląda naprawdę dobrze. Mod zawiera też nowe twarze.

alt alt alt

Download:
VME PLA Mod Beta [373 MB]

Project Reality: ArmA 2 - przybliżona data premiery

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 28 kwiecień 2011
Jon


Nie tak dawno temu UK Force, lider ekipy tworzącej modyfikację Project Reality: ArmA 2 potwierdził po raz drugi informację, iż pierwsza publiczna wersja moda wydana zostanie na przełomie czerwca i lipca. Jest to znakomita wiadomość dla fanów rozgrywek typu gracz kontra gracz - autorzy mają zamiar przenieść i rozbudować mechanizmy rozgrywki znane z oryginalnej wersji moda dostępnej dla gry Battlefield 2. Moda, który dla BF'owców jest tym, czym dla nas ACE.

W czasach, gdy większość polskiej sceny wieszczy koniec Armowego PvP, Project Reality będzie niewątpliwie powiewem świeżości i jak wielu wierzy - tchnie w końcu życie we wspomniane rozgrywki.

Tymczasem tym, którzy jakoś przeoczyli... przypomnijmy... dlaczego warto czekać.





{youtube}0jdTX_CKhfI{/youtube}

{youtube}t1HjEFmJRB4{/youtube}

Koniec "Domination"!

Szczegóły
Kategoria: Misje
Utworzono: 28 kwiecień 2011
Jon


Jeśli jeszcze nie miałeś okazji grać w ArmA 2 w trybie wieloosobowym, wiedz graczu że Domination to niesamowicie popularna i obszerna misja-silnik, którą można spotkać na 90 % serwerów coop. Jest to jeden z najbardziej zaawansowanych projektów skryptowych w historii ArmA 2, nagradzany również w konkursie ArmA Community Awards. Mocno losowa, uniwersalna i otwarta. Wydawałoby się - misja marzenie.

Niestety, potencjał owego multiplayerowego "sandboxa" przełożył się na jego popularność aż za bardzo - skutecznie mordując rozgrywki PvP, missionmaking i rozgrywki w misje inne niż Domination. Takie przynajmniej zarzuty stawiali autorowi kolejni przeciwnicy projektu na rozmaitych forach poświęconych Armie, ze szczególnym uwzględnieniem oficjalnego forum BIS. I chociaż trudno nie zgodzić się z częścią argumentów ludzi będących "przeciw" Domination!, to chyba nikt nie życzył misji aż tak źle...

Autor projektu, Xeno - miał już dosyć tych narzekań i zniechęcony nimi poinformował o ostatecznym zakończeniu projektu. Kiepsko? Jeszcze nie. Jednak autor poinformował, że nowa, ostatnia odsłona - Domi! v4 - gotowa już w 98 %, NIE ZOSTANIE WYDANA. I to jest już naprawdę kiepska wiadomość.

Fields of War - nowe screeny!

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 25 kwiecień 2011
alt

Canis lupus, z ekipy Fields of War: Normandy, wrzucił na forum BIS, pięć screenów z prac nad modyfikacją. Wszystko zaczyna nabierać ładnych kolorów i odbija się od dna, po dość mizernym 31st Normandy. Na screenach możemy ujrzeć żołnierzy amerykańskich 1 dywizji piechoty, oraz 101 dywizji powietrzno-desantowej. Nasuwa się tu także pytanie... Czyżby rosła konkurencja dla I44? Miejmy nadzieję, że zaowocuje ona drugim, równie dobrym modem. Tymczasem zapraszam do podziwiania screenów, z nadchodzącej modyfikacji.

alt alt alt alt alt

ACE 1.10 Stable wydane!

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 25 kwiecień 2011

alt

Sickboy w imieniu ekipy modu ACE (Advanced Combat Environment) wydał na Forum BIS kolejną stabilną wersję ACE 1.10 (RC4).
Najważniejsze zmiany w tym wydaniu:
- możliwość zwrócenia uwagi towarzyszy, przez klepnięcie ich w ramię,
- system identyfikacji ACE obsługiwany jest przez aplikację Clippi
- poprawione dozbrajanie pojazdów z ciężarówek ACE,
- nowy system strzelania ppk Javelin z jednorazowymi wyrzutniami,
- nowy kompas wzorowany na tym z programu VBS-2,
- nowe misje,
- szybki wybór broni obejmuje teraz także lornetkę,
- możliwość przeładowania amunicji między magazynkami,
- szerokie bandaże do opatrywania ciężko krwawiących,
- HUD dla AH-6,
- lepsza częstotliwość strzałow jednostek kontrolowanych przez AI,
- system ostrzegania przed opromieniowaniem wiązką radarową dla niektórych samolotów,
- nowa broń i pojazdy,
- poprawki i porządki w kodzie modu.

Jednocześnie autorzy wydali oświadczenie:
Autorzy pragną zaznaczyć, że z tą wersją zmianie ulegnie organizacja pracy i wydań modu ACE. Powód? Mod osiągnął już większość wyznaczonych celów i bardzo się rozrósł. Twórcy zmieniają priorytet z dodawania nowych elementów i możliwości na eliminację bugów i ostateczny szlif projektu.

Uaktualnienia w wersji "development" (dostępnej na platformach Six-Updater\Yoma) pojawiać się będą co 2 tygodnie (pomijając hotfixy), co mniej-więcej 3 wydania wydawane będą wersje Stable.


Ekipa moda dziękuje tym, którzy pomogli w rozwoju moda oraz wspierali go aktywnie mimo żmudnego obowiązku cotygodniowych uaktualnień.

Download:
@CBA_OA v0.7.04
@ACE v.1.10.0.484

@ACEX v1.10.0.330
@ACEX_RU v1.10.0.46
@ACEX_USNavy v1.10.0.48
@ACEX_SM v1.10.0.87

Strona 28 z 68

  • start
  • Poprz.
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Nast.
  • koniec

Szukaj


Forum

  • Wejdź na forum
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Archiwum

SOTW

Galeria

Buttony



Nasz button



Oficjalne strony





Polecamy


  • Top
  • Skip to content
ArmACenter.pl

Copyrights © 2008-2014 ArmACenter.pl, wszelkie prawa zastrzeżone!
Zamieszczone na stronie artykuły i opisy zostały napisane na potrzeby Arma Center PL.
Komentarze do newsów są własnością ich autorów, ArmACenter.pl nie odpowiada za ich treść!