SA9 z Armed Assault
- Szczegóły
- Kategoria: Pojazdy
- Utworzono: 03 maj 2011
Oto czego możemy oczekiwać:
- wersji pojazdu dla wszystkich frakcji w grze,
- animowanych elementów pancerza, m.in. służących do pływania: śruby, przedni falochron itp.
- modelu uszkodzeń,
- peryskopu dowódcy,
- poprawionych, w stosunku do oryginalnego BRDM-2, animacji świateł,
- możliwości wychylania się z włazów,
- tekstur w podczerwieni,
- w pełni działających wskaźników tablicy rozdzielczej,
- poruszanie wierzą nie włącza silnika,
Niestety, addon posiada i wady:
- brak możliwości uszkodzenia opon pojazdu,
- błędy animacji w pozycji pasażera,
- z powodu ograniczeń modelu załoga nie jest widziana z zewnątrz pojazdu,
- czas przeładowywania rakiety jest zbyt szybki w porównaniu do prawdziwego,
Autor zapewnia jednak, że do czsu wydania wszystkie poważne błędy zostaną usunięte
Elephant Island
- Szczegóły
- Kategoria: Wyspy
- Utworzono: 01 maj 2011
- szOpman
Oto jej charakterystyka:
- tropikalna roślinność i krajobraz,
- raczej niski poziom zaludnienia,
- dwa obiekty wojskowe,
- w pełni działające i wyposażone lotnisko,
- kilka dużych instalacji radiowych, co sprawia, że wyspa może być strategicznie ciekawym punktem dla okolicznych państw.
Realistic Sound Simulations
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 01 maj 2011
- szOpman
Będzie to kolejny, obok RWS-a, dodatek mający dać nam o wiele realistyczniejsze doznania słuchowe podczas gry.
Jak twierdzą autorzy, dzięki zdobyciu i przeanalizowaniu setek rozmaitych nagrań z odgłosami broni, pojazdów itp. udało im się stworzyć modyfikację tak dokładną, że absolutnie każdy zawarty w niej dźwięk jest niemal identyczny jak w rzeczywistości. Jedynym mankamentem, może być niestety brak podmiany dźwięków OPFOR, ze względu na trudność ze zdobyciem części z nich. Możliwe jednak, że w przyszłości się to zmieni.
Jak dotąd nie znamy planowanej daty wydania dodatku, jednakże prace ponoć są już na tak zaawansowanym etapie, że powinniśmy się tego podziewać w najbliższych miesiącach. Wtedy też dopiero będziemy mieli okazję ujrzeć, tudzież może raczej usłyszeć, pierwsze nagrania pokazowe. Nie pozostaje nam zatem chyba nic innego, jak cierpliwie czekać.
Oto jakie odgłosy będzie podmieniać pierwsze wydanie RSS:
- wszystkie bronie US
- wszystkie bronie UK
- amerykańskie czołgi
- amerykańskie pojazdy Bradley i Stryker
- brytyjski pojazd Warrior
- wszystkie samoloty strony amerykańskiej (włączając w to ponoć arcytrudny do zdobycia myśliwiec F35!)
RWS v0.99
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 30 kwiecień 2011
- szOpman
Konrad1 udostępnił na forum BIS nową wersję modyfikacji Real Warfare Soundmod opatrzoną numerkiem 0.99.
Dla tych którzy nie wiedzą, RWS jest do dodatek mający na celu podmienienie dźwięków w grze na jak najbardziej realistyczne. O dokładności twórców świadczy chociażby fakt, że część sampli została nagrana "na żywo" przez żołnierzy. Na tą chwilę w skład addona wchodzą dźwięki większości broni obu stron, a w planach wciąż są jeszcze odgłosy eksplozji, otoczenia itp.
Wprowadzone zmiany:
- dodano trochę nowych odgłosów uzbrojenia rosyjskiego (2A70,S8,RFFAR,KORD itp.)
- rozwiązano problem niedziałania niektórych dźwięków
- usunięte zostały błędy RPT
- kilka mniejszych zmian.
{youtube}EvjpPZJTlsg&feature=player_embedded{/youtube}
Download:
Real Warfare Soundmod [92.9 MB]
RWS BAF Soundpack [4.7 MB]
Mapy od CWR²
- Szczegóły
- Kategoria: Wyspy
- Utworzono: 30 kwiecień 2011
- szOpman
Pierwszą z nich jest paczka zawierająca w sobie:
- znaną z Operation Flashpoint wyspę Kolgujev
- wymagane do niej modele roślin, budynków oraz innych obiektów
- flagpack z 223 flagami.
Drugą nowinką jest natomiast nowa wersja Desert Island (1.01), co powinno ucieszyć wszystkich fanów potyczek PvP. Nie jest to z całą pewnością najbardziej zróżnicowana i ciekawa mapa świata, jednakże w rękach dobrego missionmakera potrafi przerodzić się w niesamowite pole bitwy, co już dawno temu udowodniły nam misje takie jak "Hexenkessel" czy "Tequila Sunset" jeszcze za czasów OFP.
VME PLA Mod Beta
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 30 kwiecień 2011
Project Reality: ArmA 2 - przybliżona data premiery
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 28 kwiecień 2011
- Jon
Koniec "Domination"!
- Szczegóły
- Kategoria: Misje
- Utworzono: 28 kwiecień 2011
- Jon
Fields of War - nowe screeny!
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 25 kwiecień 2011
ACE 1.10 Stable wydane!
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 25 kwiecień 2011
Sickboy w imieniu ekipy modu ACE (Advanced Combat Environment) wydał na Forum BIS kolejną stabilną wersję ACE 1.10 (RC4).
Najważniejsze zmiany w tym wydaniu:
- możliwość zwrócenia uwagi towarzyszy, przez klepnięcie ich w ramię,
- system identyfikacji ACE obsługiwany jest przez aplikację Clippi
- poprawione dozbrajanie pojazdów z ciężarówek ACE,
- nowy system strzelania ppk Javelin z jednorazowymi wyrzutniami,
- nowy kompas wzorowany na tym z programu VBS-2,
- nowe misje,
- szybki wybór broni obejmuje teraz także lornetkę,
- możliwość przeładowania amunicji między magazynkami,
- szerokie bandaże do opatrywania ciężko krwawiących,
- HUD dla AH-6,
- lepsza częstotliwość strzałow jednostek kontrolowanych przez AI,
- system ostrzegania przed opromieniowaniem wiązką radarową dla niektórych samolotów,
- nowa broń i pojazdy,
- poprawki i porządki w kodzie modu.
Jednocześnie autorzy wydali oświadczenie:
Autorzy pragną zaznaczyć, że z tą wersją zmianie ulegnie organizacja pracy i wydań modu ACE. Powód? Mod osiągnął już większość wyznaczonych celów i bardzo się rozrósł. Twórcy zmieniają priorytet z dodawania nowych elementów i możliwości na eliminację bugów i ostateczny szlif projektu.
Uaktualnienia w wersji "development" (dostępnej na platformach Six-Updater\Yoma) pojawiać się będą co 2 tygodnie (pomijając hotfixy), co mniej-więcej 3 wydania wydawane będą wersje Stable.
Ekipa moda dziękuje tym, którzy pomogli w rozwoju moda oraz wspierali go aktywnie mimo żmudnego obowiązku cotygodniowych uaktualnień.
Download:
@CBA_OA v0.7.04
@ACE v.1.10.0.484
@ACEX v1.10.0.330
@ACEX_RU v1.10.0.46
@ACEX_USNavy v1.10.0.48
@ACEX_SM v1.10.0.87