Army Special Forces (Multicam)
- Szczegóły
- Kategoria: Jednostki
- Utworzono: 25 maj 2011
- Blackburn
Binkowski na forum BIS poinformował o wypuszczeniu na światło dzienne jednostek specjalnych w kamuflażu multicam (Army Special Forces Multicam). Paczka zawiera sześć modeli postaci. Poza tym można tam znaleźć hełmy MICH TC 2002, 4 plecaki, radiostację z funkcją kontroli UAV, noktowizor PVS14.
Cold War Rearmed 2 - nowe screeny
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 23 maj 2011
- Maverick
W0lle z ekipy modu Cold War Rearmed 2 opublikował na forum BIS kilka świeżutkich screenów, zapowiadających nam zbliżającą się premierę modyfikacji. Możemy ujrzeć m.in. radziecką piechotę, ciężarówki Ural, BMP-1 czy M60A3. Fani klimatów zimnowojennych z pewnością już zacierają ręce, zresztą nie tylko oni...
WarFX: Blastcore R1.2
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 23 maj 2011
- Maverick
Opticalsnare zamieścił na forum BIS wersję R1.2 swojej modyfikacji WarFX: Blastcore. Jak twierdzi autor, nowe wydanie zawiera tonę usprawnień i poprawek, m.in. do takich efektów jak światło słoneczne czy pociski smugowe. Zostały dodane także nawigacyjne światła stroboskopowe dla lotnictwa, lecz póki co działają one tylko poprzez "ręczne wstawienie" w edytorze. Wersja R1.2 została przetestowana jedynie przez autora, jednakże twierdzi on, że nie powinno być żadnych większych problemów z działaniem.
{youtube}xrjV98jw1R8{/youtube}
Project Reality - nowe informacje
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 23 maj 2011
- Maverick
[R-DEV]UK_Force opublikował na forum BIS garść informacji dotyczących powstającej modyfikacji Project Reality. Poruszył następujące kwestie:
Zawartość piewszego wydania (wersja 0.1):
- Unikalne modele PR:
- Jackal
- Panther
- ciężarówka MAN
- Warrior
- różne obiekty statyczne
- Tereny PR:
- PR Afghan Village
- Tekstury PR (Placeholdery):
- Brytyjczycy
- Merlin
- Chinook
- Apache
Developer moda wypowiedział się także w sprawie frakcji Brytyjskich Sił Zbrojnych. Ekipa PR podpisała z BIS umowę, na mocy której dostali pozwolenie na użycie oryginalnych plików BIS-owskiego BAF-u. Zostaną one odpowiednio zaktualizowane i zmodyfikowane, co da nam efekt lepszy niż pierwotne DLC. PR dalej pozstanie darmową modyfikacją, nie wymagającą BAF-u do działania, a Community dostanie dopracowaną i powiększoną frakcję Brytyjczyków. Inny modderzy jednak nie będą mieli możliwości modyfikować plików od BIS-u, zostaną one oznakowane w razie takiej ewentualności.
Dostaliśmy także kilka screenów pokazujących, jak będzie wyglądać PR-owy interfejs, czyli menu interakcji i HUD oddziału. Wraz z tym, zostanie także wydany specjalny zestaw konfiguracji klawiszy, by gracze mogli jak najwygodniej poruszać się w środowisku moda.
Z innych rzeczy, nad którymi trwają prace, i które wejdą w skład wersji 0.1 developer wymienia:
- CCTV (Closed Circuit Television) - nowinka w PR, pozwalająca zdalnie obserwować dane miejsca. Będziemy mogli umieścić kamery na pozycji taktycznej i kontrolować je zdalnie, używając specjalnego terminalu. Z pewnością wzmocni to współpracę między oddziałami i organizację dowodzenia.
- PR: FX - zostanie wydana paczka efektów, dedykowana dla modyfikacji PR. W skład wejdą m.in. wybuchy, efekty backblastu i kilka innych.
- System obrażeń - PR będzie miało swój własny system obrażeń i leczenia. Jest on już w pełni działający. Lekkie rany będą mogły być wyleczone samodzielnie, do poważniejszych będzie potrzebna pomoc sanitariusza.
- Transportowanie ładunku, fortyfikacje, polowe bazy operacyjne
- Dźwięki tła - dostaniemy unikalną paczkę o nazwie PR Sound Pack, by zwiększyć realizm tła bitwy na misjach PR. Są to tylko dźwięki tła, efektów pogodowych itp., których zadaniem będzie stworzenie perfekcyjnej atmosfery.
Developerzy planują wydanie modyfikacji Project Reality na lipiec. Czekamy z zapartym tchem.
ArmA 3 - zapowiedziana!
- Szczegóły
- Kategoria: Hotnews
- Utworzono: 19 maj 2011
- Maverick
Studio Bohemia Interactive na swojej stronie właśnie oficjalnie zapowiedziało ArmA 3, kolejną część swojej flagowej serii.
Fabuła:
Po latach intensywnego konfliktu z siłami Wschodu, Europa pozostaje ostatnim bastionem wyczerpanych wojną sił NATO. Będąc na krawędzi klęski, dowództwo NATO decyduje się na desperackie posunięcie. W nadziei przejęcia czegoś, co wydaje się być silnie strzeżonym sekretem wojskowym, zostaje wprowadzona w życie Operacja Magnitude. Mała grupka Sił Specjalnych i Naukowców zostaje wysłana na śródziemnomorską wyspę, głęboko za linie wroga. Jednakże, ich obecność zostaje wykryta, a jednostka zniszczona. Kpt. Scott Miller, jedyny ocalały z klęski, znalazł się na brzegu wrogiej wyspy. Próbując ukończyć postawione przed nim zadanie, będzie się musiał zmierzyć z zagrożeniami nowoczesnego pola bitwy, bezlitosnym środowiskiem i konsekwencjami własnych decyzji. Silnie fabularyzowana kampania o nieliniowej strukturze i otwartym zakończenie rzuci nas w typowe dla serii środowisko, łącząc silne strony swoich poprzedników z głęboko idącymi usprawnieniami silnika. Unikalna sandboxowa wojna, w najbardziej szczegółowym świecie w serii.
Najważniejsze cechy:
- Kampania dla jednego gracza - ewoluuj z samotnej ofiary w dowódcę wojsk w silnie fabularyzowanej kampanii o nieliniowej strukturze.
- Pojazdy i uzbrojenie - kontroluj mnogość lotnictwa, pojazdów, okrętów z realistyczną symulacją prowadzenia, strzelaj ze wszystkiego od pistoletów po zaawansowane platformy bojowe.
- Własne wyposażenie - wybierz swój mundur, ustal własny zestaw broni oraz ekwipunek.
- Fizyczna symulacja i ulepszone animacje - dobrodziejstwa systemu PhysX™ wspierają symulację pojazdów, interakcja w czasie gry i nowoczesny system animacji.
- Bogaty i realistyczny świat - eksploruj niezrównane doświadczenie nowoczesnego pola bitwy umiejscowionego na autentycznej śródziemnomorskiej wyspie, stworzonej na podstawie realistycznych danych geograficznych.
- Rozgrywka multiplayer - zmierz się zarówno ze scenariuszami w trybie kooperacji, jak i rywalizacji z pełnym wsparciem dla serwerów dedykowanych dla Windows i Linux.
- Całkowita modowalność i możliwość rozszerzania - projektuj i twórz niezliczone własne scenariusze, używając intuicyjnego i łatwego w użyciu edytora misji.
OS: Windows 7 / Vista
Procesor: Intel Core i5 or AMD Athlon Phenom X4 or faster
RAM: 2 GB
Karta grafiki: Nvidia Geforce GTX 260 lub ATI Radeon HD 5770 z obsługą Shader Model 3 i 896 MB VRAM, lub szybsza
DVD: napęd dwuwarstwowy
HDD: 15 GB wolnego miejsca
Inne: obsługa DirectX® 10
Autorzy gry udostępnią nowe materiały na zbliżających się targach E3. Gra zapewne pojawi się nie wcześniej niż w lecie 2012 roku.
OA - Beta Patch Build 80955
- Szczegóły
- Kategoria: Wieści z BIS
- Utworzono: 16 maj 2011
[80336] Zoptymalizowane: Spadek FPS spowodowany ładowaniem się tekstur. (http://dev-heaven.net/issues/14397)
[79768] Nowe: Dodano konfigurację modów za pomocą rejestru Windows.
[79670] Poprawione: Warping AI widoczny w trybie Single Player. (http://dev-heaven.net/issues/1915)
[79645] Nowe: Dodano parametr kąt dla reflektorów.
UWAGA: Beta jest mocno eksperymentalna, co podkreślił jeden z programistów BIS. Zawiera przez to mnóstwo błędów i raczej nie nadaje się do normalnej gry. Główny fokus bety to sprawdzenie wydajności gry z nowym kodem. Tym, którzy chcą betę, na której da się pograć polecamy patch beta w wersji 79600.
J.S.R.S. 1.3 wydane
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 15 maj 2011
- Maverick
LordJarhead wydał na forum BIS wersję 1.3 swojego modu J.S.R.S., podmieniającego w grze odgłosy broni, pojazdów, eksplozji, itp. Ze zmian należy wymienić m.in. poprawę bugów, inne odgłosy uderzenia pocisków w powierzchnię oraz efekty wybuchów. Autor zaznaczył przy okazji, że jest ona ostatnia i dalsze prace nad modyfikacją nie będą już mieć miejsca. Tym niemniej mamy świetny, dopracowany i pełnowartościowy mod dźwiękowy, i za to LordJarheadowi należy się olbrzymi szacunek.
Gossamer's Warfare v3.03.b5
- Szczegóły
- Kategoria: Misje
- Utworzono: 15 maj 2011
- szOpman
A oto lista zmian:
Bug #16446: Killing friendly targets with Mando Missiles awards bounty
Bug #17611: Attached Vehicles Catching Fire
Bug #17707: Disband destroys the vehicle the unit is in
Bug #17736: Town Defense AI Not guarding towns
Bug #17749: Disbanded units stay in the group
Bug #17864: Major supply miscalculation
Bug #18020: Various Mando HUD files missing
Bug #18193: "City Under Attack" Radio isn't localized for Germans
Bug #18421: JIP Initialization Bug
Bug #18933: Teamswap Kick broken in 1.59
Bug #19083: Militia Strike soldiers do not provide bounty
Bug #19168: HALO Action does not work
Feature #17563: Rank/Cash is bound to Player ID
Feature #17584: Add Missing M4 to Equipment Menu
Feature #17704: Parameter: Team Swap Auto-Kick
Feature #17971: MMA Quick Help Menu Action
Feature #17978: New Playable Island: Tora Bora
Feature #17999: Parameter: Income Levels
Feature #18019: Parameter: Squad Sizes
Feature #18032: When enemies are near a camp, you will not be able to spawn at it
Feature #18167: Parameter: Camp Contesting
Feature #18188: "Disband All" Button in Team Menu
Feature #18452: New Mando Flares Sound
Feature #18495: Parameter: Camp Respawn
Feature #18762: New Playable Island: Duala
Feature #18763: New Playable Island: Jade Groove
Support #17900: Dev Mode: Unlock all Upgrades fixed
Task #16070: Update Mando Missile Mod to v2.4b97
Task #17693: Raise prices of Militia Strike
Task #17751: Ambulances are not affected by Empty Vehicle Timer anymore
Task #17784: Increase amount of counter measures on aircraft
Task #17902: Support Menu: Don't allow SCUD to Rearm
Task #17903: SCUD Launcher now fires Conventional Scuds
Task #17972: Town Capture Cash Reward Raised
Task #17974: Increase Camp Capture Distance
Task #17977: Vehicles can now Capture Camps
Task #18018: Increase cool down times for all assets
Task #18078: Add seperate "reload flares" button to support menu
Task #18142: More "Respawn Bug" Prevention
Task #18143: Tweak AI Skill values
Task #18207: Support trucks aren't affected by the idle vehicle timeout
Task #18481: Raise prices of Anti-Tank Infantry
Task #18712: Reprice Small Arms
Task #18764: Remove countermeasures from Gunner's seat
M1151 - Aktualizacja
- Szczegóły
- Kategoria: Pojazdy
- Utworzono: 14 maj 2011
- M1151 M2 Woodland dla US Army i USMC
- M1151 M2 Desert dla US Army i USMC
- MATV M2 Desert dla US Army (Wczesna Alpha)
- M1151 M2 wariant dla ONZ
- M1151 M2 wariant dla PMC
- M1151 M2 Takistańskiej Żandarmerii Wojskowej.
Take on Helicopters - nowe materiały
- Szczegóły
- Kategoria: Wieści z BIS
- Utworzono: 13 maj 2011
{youtube}QmErhyrr6GA{/youtube} {youtube}0NT55HbiWW4{/youtube}
{youtube}SEzLZ-m5EOo{/youtube} {youtube}W2lxesz7AaQ{/youtube}
Na ostatnim z nich widać m.in. rewolucyjną (w świecie Army) technologię "picture in picture"
{youtube}SEzLZ-m5EOo{/youtube} {youtube}W2lxesz7AaQ{/youtube}
Na ostatnim z nich widać m.in. rewolucyjną (w świecie Army) technologię "picture in picture"