Invasion 1944 - D-Day 2.2 wydane!
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 29 październik 2010
- Maćko
Beta Patch 74630
- Szczegóły
- Kategoria: Wieści z BIS
- Utworzono: 28 październik 2010
Na forum BIS pojawiła się informacja o nowym beta-patchu. Tym razem poprawka nosi numer 74630 i wnosi dwie nowe rzeczy:
- W trybie dowolnej kamery można ją zablokować na obiektach otoczenia, takich jak drzewa
- Nowy interfejs w trybie Multiplayer
Download:
OA Beta-Patch 74630 [43 MB]
OA Beta-Patch 74630 [43 MB]
Lista jednostek i broni - Invasion 1944
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 28 październik 2010
Kunar Province - screeny
- Szczegóły
- Kategoria: Wyspy
- Utworzono: 27 październik 2010
Fox '09 zaprezentował na forum BIS kilka nowych screenów z wyspy Kunar Province, nad którą pracuje ebanks129. Wyspa jest odwzorowaniem prowincji Kunar, położonej w północno-wschodniej części Afganistanu. Znajdziemy na niej m.in:
- Teren 20 x 20
- Kilka miejsc znanych z operacji Red Wing, m. in. Chical Village
- Górzysty teren z dużą ilością krzaków i skał
- Jedną wielką bazę wojskową oraz kilka mniejszych
- Mnóstwo stormych ścieżek
BD Tracer Lights
- Szczegóły
- Kategoria: Inne
- Utworzono: 26 październik 2010
Persian Hammer 1.0
- Szczegóły
- Kategoria: Kampanie
- Utworzono: 26 październik 2010
- Maverick
ACRE v1.0.1.12
- Szczegóły
- Kategoria: Mody
- Utworzono: 23 październik 2010
- Maverick
NouberNou opublikował na forum BIS wersję 1.0.12 modu ACRE (Advanced Combat Radio Environment). Wprowadzono następujące poprawki:
- wyłączone radia zdalne
- poprawiony błąd kodu w radiach 148 i 119
- poprawiony błąd, w którym głośność radia wpływała na głośność bezpośredniego mówienia
- poprawiony błąd, w którym traciło się radio podczas respawnu
- poprawiony błąd, w którym po respawnie mogłeś mówić, nie mając radia
- poprawiony błąd, w którym mogłeś mówić przez radio po jego upuszczeniu
- obeszliśmy błąd ArmA 2, w którym czasem osoby JIP\zrespawnowane nie pokazywały się na liście graczy
- poprawiony błąd z dzieleniem przez zero w kodzie anteny
- poprawiony kod tracenia sygnału
- poprawiony błąd, w którym można było usłyszeć retransmisję pomiędzy częstotliwościami
Moduł ZORA - misja przykładowa
- Szczegóły
- Kategoria: Inne
- Utworzono: 21 październik 2010
"Chciałem przyciągnąć uwagę mission-makerów, którzy tworzą misję pod MP i pokazać, że moduł ZORA działa[...] Zacząłem tego używać w moich misjach i pomyślałem, że zaprezentuję to czego udało mi się dokonać na publice"
MBG Nam + Mission Pack
- Szczegóły
- Kategoria: Wyspy
- Utworzono: 21 październik 2010
- Teren 5km x 5km, szczegółowo wykonany
- Pola ryżowe
- Mnóstwo szczegółowych dróg i ścieżek, łączących wioski w całej okolicy
- Różne tereny (wzgórza, doliny, rzeki, równiny, bagna)
- Niezależny od wszystkich modów o Wojnie wietnamskiej
- Prawie dwa tuziny odgłosów środowiska
- Piękna droga, którą motocyklista by pokochał
- Wodospady (Po prostu ustaw "MBG Nam Waterfall Plugin", który znajdziesz w modułach)
- Ruiny starego zamku
- Mała zagadka...
Poza wyspą, autor przygotował kilka misji, wymagają one modu The Unsung.
Download:
Dynamic-AI-Creator (DAC) v3.0c
- Szczegóły
- Kategoria: Inne
- Utworzono: 21 październik 2010
- Maverick
Silola wydał na forum BIS wersję 3.0c skryptu DAC (Dynamic-AI-Creator). Dla tych, którzy nie wiedzą, co to jest, małe wyjaśnienie: skrypt ten tworzy tzw. strefy AI (AI-zones), w których losowo generowane są wrogie wojska i budynki, za każdym razem, gdy włączymy misję. Zapewnia to całkowicie inny gameplay przy każdym kolejnym podejściu. To tylko niewielka próbka możliwości DAC - skrypt potrafi o wiele, wiele więcej.
W wersji 3.0c dokonane zostały następujące poprawki:
- poprawiono kilka pomniejszych błędów
- poprawiona funkcja DAC_Sector_Fight
- dodano kilka template'ów z użyciem funkcji powyżej