ArmACenter.pl

  • NEWS
  • FORUM
  • ARMA II
    • O grze
    • Konflikt
    • Co nowego?
    • Wymagania
    • Frakcje
      • Marines
      • Rosja
      • WOC
      • CzDKZ
      • NAPA
    • Uzbrojenie
      • Broń ręczna
        • Broń krótka
        • Karabiny szturmowe
        • Karabiny snajperskie
        • Karabiny wsparcia
        • Wyrzutnie
        • Inne
      • Pojazdy
        • Gąsienicowe pojazdy wojskowe
        • Kołowe pojazdy wojskowe
        • Śmigłowce
        • Samoloty
        • Pojazdy cywilne
        • Statki i łodzie
    • Operation Arrowhead
      • Zapowiedź
      • Konflikt
      • Galeria
      • Frakcje
        • Armia Stanów Zjednoczonych
        • NATO i ONZ
        • Ludność Takistanu
        • Armia Takistanu
        • Brytyjskie Siły Zbrojne
    • Galeria
    • Linki
  • ARMA III
  • SERIA
    • Flashpoint
    • Armed Assault
    • Queens Gambit
    • Take on Helicopters - recenzja
    • Iron Front 1944 - recenzja
  • ACPL
    • Kim jesteśmy?
    • Jak gramy
    • Nasz serwer
    • Galeria
    • Filmy z misji
  • PORADNIKI
    • Edytor
      • Podstawy
      • Mechanika misji
      • Podstawowe komendy
      • Briefing
      • Description
      • Kampanie
      • Overview
      • Cutscenki
      • Spis klas
    • ACE
      • Czym jest ACE
      • Instalacja
      • Klawisze
      • Obsługa moda
    • Uruchamianie addonów
  • Skip to content

"Matilda" - nowa zabawka BIS'u

Szczegóły
Kategoria: Wieści z BIS
Utworzono: 12 październik 2010
Maćko
alt
Na oficjalnym kanale YouTube studia Bohemia Interactive został udostępniony nowy filmik przedstawiający automatyczną strzelbę o nazwie "Matilda". Broń zasilana jest z bębnowego magazynka, który może pomieścić 20 pocisków. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, iż szykuje nam się nowe DLC :)

{youtube}yKHlBF75Vgs{/youtube}

Fallujah City wersja 0.9 Beta

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 11 październik 2010
Shezan74 wydał na forum BIS swoją wyspę, która nazywa się Fallujah City. Jest ona w wersji 0.9 BETA. Do uruchomienia wymagane jest ArmA2: OA albo CO. Jak mówi nazwa wyspa prezentuje miasto Faludża. Wyspa posiada:
  • Teren 10x10km, tereny miejskie 4x4km
  • Bazuje ona na zdjęciach satelitarnych prawdziwej Faludży
  • Wielkie miasto (ponad 3000 budynków)
  • Domy i palmy pochodzą z ArmA1 aby utrzymać wysoką wydajność
  • 2 mosty i 2 tamy
  • Prawdziwe sieci dróg
  • Miejskie, pustynne tereny oraz oazy
  • 330 000 objektów ustawionych na całej mapie
  • Wojskowe lotniko na południowych terenach, baza wojskowa na północy i lądowisko dla helikopterów na północy miasta
alt alt alt

Download:
Fallujah City [45 MB]
Fallujah City Objects [80 MB]

PCP PSZ MOD - pierwsze screeny

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 11 październik 2010
Maćko pokazał na naszym forum kilka screenów, które prezentują Polish Community Project - Polskie Siły Zbrojne Mod (PCP - PSZ Mod). Jak widać wszystko prezentuje się naprawdę bardzo dobrze.

alt alt alt alt
 
Reszta screenów do obejrzenia tutaj.

Wyspa Lingor - nowe screeny

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 09 październik 2010
Maverick
Icebreakr opublikował na forum BIS dziesięć screenów ukazujących jego nowe dzieło - wyspę Lingor. Trzeba przyznać, że udało mu się zrealizować kawał naprawdę świetnej roboty. Autor zaznaczył także, że premiera wyspy będzie miała miejsce gdzieś około 21 października. Niestety dodał także, że jest to jeden z jego ostatnich projektów.

alt alt
alt alt
alt alt
alt alt
alt alt

OA - Beta patch build 73968

Szczegóły
Kategoria: Wieści z BIS
Utworzono: 09 październik 2010
Maverick
alt

BIS na swoim forum wydał kolejną wersję beta patcha do Operation Arrowhead - build 73968. Lista poprawek jest dość spora. Oto ona:

[73967] Poprawka: AI nie strzela do martwej załogi pojazdu. (http://dev-heaven.net/issues/5183)
[73964] Poprawka: Gdy używamy parametru -profile, plik .rpt nie jest już tworzony w Ustawieniach lokalnych. (http://dev-heaven.net/issues/13308)
[73956] Poprawka: Niektóre pliki modeli lub tekstur nie załadowane z modfolderów zaczynających się na @. (http://dev-heaven.net/issues/14039)
[73921] Poprawka: Komunikaty "Nie można znaleźć obiektu" itp. w pliku .rpt po rozłączeniu klienta.
[73888] Nowe: Komenda HostMission.
[73813] Poprawka: Crash silnika gry z diag_log kontra %.
[73801] Nowe: Diagnostyka multiplayer zapisywana w mpStatistics.log po zakończeniu misji.
[73663] Nowe: Funkcja skryptowa GetResolution.
[73662] Nowe: ForEach: dodany variable _index, żeby odzyskać pozycję _x w tablicy.
[73660] Nowe: getVariable: możemy zdefiniować domyślną wartość.
[73658] Zmienione: Błąd preprocesora nie wyłącza już gry.
[73649] Nowe: Funkcja skryptowa getTerrainHeightASL.
[73646] Poprawka: Zredukowana głębia bufora Z w celownikach.

a także:
  • Wyeliminowane kilka błędów z mgłą i przezroczystością alpha itp.
  • Kilka poprawek w tłumaczeniach (Polski, Francuski, Włoski, Niemiecki, itd.)

Download:
ArmA 2 OA Beta Patch build 73968 [12 MB]

The Unsung MOD - wersja Alpha wydana!

Szczegóły
Kategoria: Mody
Utworzono: 06 październik 2010
Maćko

 
Na stronie armanam.com pojawiła się informacja o wydaniu wersji Alpha modyfikacji The UNSUNG Vietnam War.

To była długa droga dla naszego zespołu, ale nareszcie nadszedł dzień w którym możemy wydać wstęp do naszego moda.

Mimo iż to dopiero Alpha (w której niestety występują liczne problemy) mamy pewność, że wszystkie błędy zostaną szybko wyeliminowane. Jednym z atutów moda jest fikcyjna wyspa, bazująca na lowlands z ArmA 1.

  

Download:
The UNSUNG v.Alpha [858 MB]

ToraBora Afghan - WIP

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 05 październik 2010
Maverick
Kolejną mapą w klimatach Afganistanu jest tworzona przez Chill_xl'a ToraBora Afghan. Autor opublikował na forum BIS parę screenów i garść informacji na ten temat:

"Zacząłem pracować nad następną mapą o nazwie ToraBora dla Operation Arrowhead. Jest to górska mapa Afganistanu o wielkości 10x10 kilometrów, wysokości rozciągają się od ok. 2 do 2,75 km. Jej podstawą jest heightmap mojego poprzedniego projektu, Aiakatlik, jednak zmodyfikowana i ulepszona. Zredukowałem wysokość mapy i wyostrzyłem ukształtowanie terenu. Mapa satelitarna została zrobiona od nowa - będzie pasować do tekstur Takistanu, których użyłem. Reszta użytych obiektów także pochodzi z OA. Tym razem dodam kilka dróg asfaltowych i gruntowych oraz trochę innych elementów stworzonych przez człowieka - bazę operacyjnę, fortyfikacje Mudżahedinów w górach, itp. Teren ciągle pozostanie jednak dziki, więc nie oczekujcie prawdziwych miast czy wsi."

alt alt alt

Oruzgan Valley - WIP

Szczegóły
Kategoria: Wyspy
Utworzono: 04 październik 2010
Maverick
Addonmaker o ksywce Minimalaco opublikował na forum BIS screeny i filmik z prac nad wyspą Oruzgan Valley. Mapa będzie mieć rozmiary 20x20 kilometrów i odwzoruje klimaty Afganistanu.

alt

{youtube}7ElQGR4j16Y{/youtube}

alt alt
alt alt

Kobiety od Schnapsdrosela

Szczegóły
Kategoria: Jednostki
Utworzono: 03 październik 2010
Schnapsdrosel wydał na forum BIS addon, który dodaje kobiety w mundurach ACU. Do działania wymagany jest Operation Arrowhead. Jak dodaje autor jest to wersja beta i jeszcze sporo się zmieni w następnych wydaniach.

alt

Download:
Kobiety w mundurach (BETA) [3.8 MB]

Persian Hammer jeszcze w tym miesiącu

Szczegóły
Kategoria: Kampanie
Utworzono: 03 październik 2010

Kiki zapowiedział na forum BIS, iż kampania Persian Hammer wyjdzie jeszcze w tym miesiącu. Cytując:

"Kampania nie umarła i wyjdzie jeszcze w tym miesiącu. Dużo świetnej pracy zostało wykonanej przy voice actingu i beta-testingu, co pomogło mi zlikwidować wiele błędów i uczynić tę kampanię czystą i wolną od różnych niedoskonałości jak tylko możliwe"
 

alt alt alt

Zatem czekamy, bo kampania zapowiada się na prawdę bardzo dobrze.

Strona 47 z 68

  • start
  • Poprz.
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • Nast.
  • koniec

Szukaj


Forum

  • Wejdź na forum
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Archiwum

SOTW

Galeria

Buttony



Nasz button



Oficjalne strony





Polecamy


  • Top
  • Skip to content
ArmACenter.pl

Copyrights © 2008-2014 ArmACenter.pl, wszelkie prawa zastrzeżone!
Zamieszczone na stronie artykuły i opisy zostały napisane na potrzeby Arma Center PL.
Komentarze do newsów są własnością ich autorów, ArmACenter.pl nie odpowiada za ich treść!